Centrum Kultury AGORA ogłasza Konkurs otwarty na grafikę ART OF IMPROVISATION – Creative Festival. Na zgłoszenia czekamy do 8 marca. Do wygrania 1000 PLN!  | Brak ilustracji w tej wersji pisma |
Celem konkursu jest zaprojektowanie i wykonanie grafiki ART OF IMPROVISATION – Creative Festival. Zwycięska grafika wykorzystywana będzie m.in. na plakatach, banerach, ulotkach, katalogach, reklamach prasowych i internetowych, stronie internetowej, w newsletterach itp. ART OF IMPROVISATION – Creative Festival to międzynarodowy, interdyscyplinarny projekt, poświęcony sztuce improwizowanej (głównie muzyce), podkreślający jej różnorodność, a przede wszystkim otwartość na zmianę i eksperymenty. Festiwal prezentuje niezwykłych artystów, dla których kreatywność jest podstawą twórczego rozwoju. Wyjątkowość sztuk improwizowanych w połączeniu z talentem, kreacją, wiedzą i umiejętnościami zapraszanych artystów, tworzą znaczącą wartość. Skupiający się na muzyce projekt poszerza swoją formułę o działania performerskie, taneczne i teatralne oparte o improwizacje. Tym, co odróżnia festiwal od innych tego typu projektów jest fakt, że taką samą wagę przykłada się do prezentacji oraz promocji młodych, rozwijających się twórców, jak i uznanych artystów, stwarzając im przestrzeń do spotkania. Na program ART OF IMPROVISATION – Creative Festival składają się m.in: koncerty mistrzów gatunku, przegląd i konkurs młodych improwizatorów, perfomance, projekcje filmowe, wystawa oraz warsztaty. Prace konkursowe, z użyciem dowolnej ilości kolorów, powinny być przygotowane w postaci elektronicznej, w jednym z następujących sposobów: - grafika wektorowa – CMYK/ 100cmx70cm/AI lub EPS lub
- grafika rastrowa – 300 DPI/CMYK/ 100cmx70cm/PDF, PSD lub TIFF
Prace powinny być przesłane na adres Organizatora na płycie CD. Nadesłana praca konkursowa powinna być umieszczona w zaklejonej kopercie zaadresowanej na: Centrum Kultury AGORA ul. Serbska 5a, 51-111 Wrocław z dopiskiem „Konkurs na grafikę ART OF IMPROVISATION – CREATIVE FESTIVAL” |