I na Dzikim Zachodzie przestrzegano zasad skodyfikowanych w podręcznikach gier fabularnych.  | Brak ilustracji w tej wersji pisma |
Dzisiaj wyjątkowo kadr nie z filmu, a z serialu. Przedstawia wykres, według którego tworzona jest osobowość androida używanego w parku Westworld. Wzorem szeregu systemów RPG, w tym przede wszystkim AD&D, każdy że współczynników - a jest ich tutaj aż 20 - posiada ręcznie ustaloną wartość w przedziale od 1 do 20. Aczkolwiek generalnie najwyższym dostępnym pułapem jest 18 (czyli maksymalna wartość wyrzucona na trzech sześciościennych kościach). 19 (na zdjęciu wartość taką ma jedynie parametr szczerości) i 20 były możliwe do uzyskania wyłącznie w formie bonusu rasowego czy specjalnego, a i to bardzo rzadko. Oczywiście są to dość luźne skojarzenia, choć automatycznie narzucające się graczom. Zaś co do samego serialu - mimo że początkowo trochę rozczarowuje rozbieżnością w stosunku do przykurzonego już klasyka, z odcinka na odcinek coraz mocniej przywiązuje widza do ekranu, oferując rozrywkę wysokiej klasy zarówno pod względem konstrukcji fabuły, jak i ogólnej realizacji, wliczając w to doskonałe aktorskie kreacje. |