EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Signs (Original Score) |
Wykonawca / Kompozytor | James Newton Howard |
Data wydania | 2002 |
Wydawca | Warner |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 45:34 |
Gatunek | filmowa |
EAN | 094635975321 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Main Titles | 01:45 |
2) First Crop Circles | 03:17 |
3) Roof Intruder | 02:19 |
4) Brazilian Video | 02:00 |
5) In The Cornfield | 05:40 |
6) Baby Monitor | 01:12 |
7) Recruiting Office | 02:07 |
8) Throwing A Stone | 05:35 |
9) Boarding Up The House | 03:05 |
10) Into The Basement | 05:19 |
11) Asthma Attack | 03:57 |
12) The Hand Of Fate - Part I | 05:34 |
13) The Hand Of Fate - Part II | 03:37 |
Płytoteka kinomana: Oszczędnie do znudzeniaŚcieżka dźwiękowa do „Znaków” świetnie nadaje się na ilustrację typowego problemu z muzyką filmową. W kinie soundtrack Jamesa Newtona Howarda bardzo dobrze buduje atmosferę i ostrożnie manipuluje widzem, natomiast bez filmowego obrazu daje się przesłuchać ze dwa, trzy razy i zaczyna nużyć. Ale mimo wszystko kryje kilka smaczków, jeśli tylko odpowiednio przyłożyć ucho.
Michał ChacińskiPłytoteka kinomana: Oszczędnie do znudzeniaŚcieżka dźwiękowa do „Znaków” świetnie nadaje się na ilustrację typowego problemu z muzyką filmową. W kinie soundtrack Jamesa Newtona Howarda bardzo dobrze buduje atmosferę i ostrożnie manipuluje widzem, natomiast bez filmowego obrazu daje się przesłuchać ze dwa, trzy razy i zaczyna nużyć. Ale mimo wszystko kryje kilka smaczków, jeśli tylko odpowiednio przyłożyć ucho. James Newton Howard |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Signs (Original Score) |
Wykonawca / Kompozytor | James Newton Howard |
Data wydania | 2002 |
Wydawca | Warner |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 45:34 |
Gatunek | filmowa |
EAN | 094635975321 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Main Titles | 01:45 |
2) First Crop Circles | 03:17 |
3) Roof Intruder | 02:19 |
4) Brazilian Video | 02:00 |
5) In The Cornfield | 05:40 |
6) Baby Monitor | 01:12 |
7) Recruiting Office | 02:07 |
8) Throwing A Stone | 05:35 |
9) Boarding Up The House | 03:05 |
10) Into The Basement | 05:19 |
11) Asthma Attack | 03:57 |
12) The Hand Of Fate - Part I | 05:34 |
13) The Hand Of Fate - Part II | 03:37 |
16 marca bieżącego roku zmarł Ernest Bryll, poeta, pisarz, dziennikarz, dyplomata, ale także autor wielu tekstów piosenek. Ponieważ mam wrażenie, że jego twórcza wciąż nie jest należycie doceniana, pomyślałem, że warto poświęcić jej chwilę i upamiętnić krótkim tekstem.
więcej »Od początku kariery muzycy Can mieli silne inklinacje filmowe. Pomagali przecież Irminowi Schmidtowi w nagrywaniu komponowanych przez niego ścieżek dźwiękowych. Swój debiutancki krążek zatytułowali „Monster Movie”, a na kolejnej płycie – „Soundtracks” – umieścili swoje utwory wybrane z pięciu filmów, których premiery odbyły się w latach 1970-1971.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj longplay Orkiestry Gustava Broma, która przy okazji reedycji zyskała zapadający w pamięć tytuł „Kyrie Eleison”.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Druga młodość
— Adam Krompiewski
Duże oczekiwania
— Adam Krompiewski
Przyspieszony kurs amerykańskiej muzyki rozrywkowej
— Adam Krompiewski
W normie
— Michał Chaciński
Dźwięki z wysokiej wieży
— Michał Chaciński
Dawno miniony świat
— Adam Krompiewski
He’ll save ev’ry one of us
— Adam Krompiewski
Wydarzenie bez precedensu
— Adam Krompiewski
Jedno z większych zaskoczeń
— Adam Krompiewski
Patrz na życie z humorem
— Adam Krompiewski
Co nam w kinie gra: 2001: Odyseja kosmiczna
— Konrad Wągrowski, Michał Chaciński
Tydzień z Wesem Andersonem: Tragikomedie dla dziwaków, czyli „Genialny klan”
— Michał Chaciński
Tydzień z Wesem Andersonem: Danie dla smakoszy, czyli „Rushmore”
— Michał Chaciński, Konrad Wągrowski
„Ten film był dnem dna”, czyli historia ekranizacji prozy Stanisława Lema
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Krystian Fred, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski
Great Scott!
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Alicja Kuciel, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Władca Pierś Ceni, czyli edycja specjalna alternatywnych ekranizacji
— Michał Chaciński
Z Archiwum X: Spisek, mumbo-jumbo i potwory tygodnia
— Urszula Baluta, Michał Chaciński, Jakub Gałka, Anna Kańtoch, Michał Kubalski, Konrad Wągrowski
Porażki i sukcesy A.D. 2007
— Michał Chaciński, Piotr Dobry, Ewa Drab, Urszula Lipińska, Łukasz Twaróg, Kamil Witek, Konrad Wągrowski
Klasyka pod lupę: Biegnij, Blady, biegnij czyli legenda Blade Runnera
— Michał Chaciński, Konrad Wągrowski
Strach siedzi w nas, czyli kino grozy pod lupą (2)
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Michał Kubalski, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski