WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Ça Ira |
Wykonawca / Kompozytor | Roger Waters |
Data wydania | 25 września 2005 |
Wydawca | Sony BMG |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 108:29 |
Gatunek | klasyczna |
EAN | 827969643921 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) The Gathering Storm | 1:38 |
2) Overture | 4:06 |
3) Act 1: Scene 1: A Garden in Vienna 1765 | 0:53 |
4) -Madame Antoine, Madame Antoine | 2:53 |
5) Scene 2: Kings Sticks and Birds | 2:41 |
6) -Honest Bird, Simple Bird | 2:10 |
7) -I Want to Be King | 2:37 |
8) -Let Us Break All the Shields | 1:45 |
9) Scene 3: The Grievances of the People | 4:40 |
10) Scene 4: France in Disarray | 2:34 |
11) -To Laugh is to Know How to Live | 1:44 |
12) -Slavers, Landlords, Bigots at Your Door | 3:36 |
13) Scene 5: The Fall of the Bastille | 1:34 |
14) -To Freeze in the Dead of Night | 2:19 |
15) -So to the Streets in the Pouring Rain | 4:17 |
16) Act 2: Scene 1: Dances and Marches | 2:11 |
17) -Now Hear Ye! | 2:18 |
18) -Flushed With Wine | 4:31 |
19) Scene 2: The Letter | 1:39 |
20) -My Dear Cousin Bourbon of Spain | 2:48 |
21) -The Ship of State is All at Sea | 1:46 |
22) Scene 3: Silver Sugar and Indigo | 0:55 |
23) -To The Windward Isles | 4:50 |
24) Scene 4: The Papal Edict | 1:17 |
25) -In Paris There's a Rumble Under the Ground | 6:19 |
CD2 | |
1) Act 3: Scene 1: The Fugitive King | 2:21 |
2) -But the Marquis of Boulli Has a Trump Card Up His Sleeve | 4:27 |
3) -To Take Your Hat Off | 2:40 |
4) -The Echoes Never Fade from That Fusillade | 3:15 |
5) Scene 2: The Commune de Paris | 2:43 |
6) -Vive la Commune de Paris | 3:16 |
7) -The National Assembly is Confused | 2:41 |
8) Scene 3: The Execution of Louis Capet | 1:39 |
9) -Adieu Louis for You It's Over | 3:45 |
10) Scene 4: Marie Antoinette – The Last Night on Earth | 1:39 |
11) -Adieu My Good and Tender Sister | 5:09 |
12) Scene 5: Liberty | 2:51 |
13) -And in the Bushes Where They Survive | 6:52 |
Pink Floyd w XXI wieku: Nadzieja wiodąca fanów rocka do operyW XXI wieku zespół Pink Floyd praktycznie przestał istnieć. Panowie jeśli już nagrywali, to raczej na swój rachunek, a o koncertach mowy być nie mogło. Niemniej fani niemal co roku są uszczęśliwiani kolejnymi albumami sygnowanymi nazwą zespołu. Dziś jednak skupimy się na solowym dziele Rogera Watersa, operze „Ça Ira” z 2005 roku.
Piotr ‘Pi’ GołębiewskiPink Floyd w XXI wieku: Nadzieja wiodąca fanów rocka do operyW XXI wieku zespół Pink Floyd praktycznie przestał istnieć. Panowie jeśli już nagrywali, to raczej na swój rachunek, a o koncertach mowy być nie mogło. Niemniej fani niemal co roku są uszczęśliwiani kolejnymi albumami sygnowanymi nazwą zespołu. Dziś jednak skupimy się na solowym dziele Rogera Watersa, operze „Ça Ira” z 2005 roku. Roger Waters |
WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Ça Ira |
Wykonawca / Kompozytor | Roger Waters |
Data wydania | 25 września 2005 |
Wydawca | Sony BMG |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 108:29 |
Gatunek | klasyczna |
EAN | 827969643921 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) The Gathering Storm | 1:38 |
2) Overture | 4:06 |
3) Act 1: Scene 1: A Garden in Vienna 1765 | 0:53 |
4) -Madame Antoine, Madame Antoine | 2:53 |
5) Scene 2: Kings Sticks and Birds | 2:41 |
6) -Honest Bird, Simple Bird | 2:10 |
7) -I Want to Be King | 2:37 |
8) -Let Us Break All the Shields | 1:45 |
9) Scene 3: The Grievances of the People | 4:40 |
10) Scene 4: France in Disarray | 2:34 |
11) -To Laugh is to Know How to Live | 1:44 |
12) -Slavers, Landlords, Bigots at Your Door | 3:36 |
13) Scene 5: The Fall of the Bastille | 1:34 |
14) -To Freeze in the Dead of Night | 2:19 |
15) -So to the Streets in the Pouring Rain | 4:17 |
16) Act 2: Scene 1: Dances and Marches | 2:11 |
17) -Now Hear Ye! | 2:18 |
18) -Flushed With Wine | 4:31 |
19) Scene 2: The Letter | 1:39 |
20) -My Dear Cousin Bourbon of Spain | 2:48 |
21) -The Ship of State is All at Sea | 1:46 |
22) Scene 3: Silver Sugar and Indigo | 0:55 |
23) -To The Windward Isles | 4:50 |
24) Scene 4: The Papal Edict | 1:17 |
25) -In Paris There's a Rumble Under the Ground | 6:19 |
CD2 | |
1) Act 3: Scene 1: The Fugitive King | 2:21 |
2) -But the Marquis of Boulli Has a Trump Card Up His Sleeve | 4:27 |
3) -To Take Your Hat Off | 2:40 |
4) -The Echoes Never Fade from That Fusillade | 3:15 |
5) Scene 2: The Commune de Paris | 2:43 |
6) -Vive la Commune de Paris | 3:16 |
7) -The National Assembly is Confused | 2:41 |
8) Scene 3: The Execution of Louis Capet | 1:39 |
9) -Adieu Louis for You It's Over | 3:45 |
10) Scene 4: Marie Antoinette – The Last Night on Earth | 1:39 |
11) -Adieu My Good and Tender Sister | 5:09 |
12) Scene 5: Liberty | 2:51 |
13) -And in the Bushes Where They Survive | 6:52 |
WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić |
Longplayem „Future Days” wokalista Damo Suzuki pożegnał się z Can. I chociaż Japończyk nigdy nie był wielkim mistrzem w swoim fachu, to jednak każdy wielbiciel niemieckiej legendy krautrocka będzie kojarzył go głównie z trzema pełnowymiarowymi krążkami nagranymi z Niemcami.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj wspólny album czechosłowackiej Orkiestry Gustava Broma i kanadyjskiego trębacza Maynarda Fergusona.
więcej »W latach 1968-1971 życie muzyków Can ogniskowało się wokół pracy. Mieszkając w Schloß Nörvenich, praktycznie nie wychodzili ze studia. To w którymś momencie musiało odbić się na kondycji jeśli nie wszystkich, to przynajmniej niektórych z nich. Pewien kryzys przyszedł wraz z sesją do „Ege Bamyasi” i nie wiadomo, jak by to wszystko się skończyło, gdyby sprawy w swoje ręce nie wziął nadzwyczaj zasadniczy Holger Czukay.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Zespół wybitnie niefestiwalowy
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Szlifowanie ejtisowych naleciałości
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Zagraj to jeszcze raz, Nick
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Klasyka + reszta
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Delikatny dźwięk wzorowej reedycji
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wczesne późne lata
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Paczuszka z płytami
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Opowieść muzyka
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Na tle Wezuwiusza raz jeszcze
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Czy to jest płyta, jakiej rzeczywiście chcieliśmy?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Idź do krateru wulkanu Snæfellsjökull…
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Komiksowe Top 10: Marzec 2024
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
I ty możesz być Kubą Rozpruwaczem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Po komiks marsz: Kwiecień 2024
— Paweł Ciołkiewicz, Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Marcin Knyszyński, Marcin Osuch
My i Oni
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wielki mały finał
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Piołun w sercu a w słowach brak miodu, czyli 10 utworów do tekstów Ernesta Brylla
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Kim był Józef J.?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Komiksowe Top 10: Luty 2024
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Ilu scenarzystów potrzea by wkręcić steampunkową żarówkę?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski