EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Live in Bremen |
Wykonawca / Kompozytor | Terje Rypdal |
Data wydania | 31 grudnia 2020 |
Wydawca | ECM Records |
Nośnik | cyfrowy |
Czas trwania | 98:53 |
Gatunek | jazz, rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Terje Rypdal, Barre Phillips, Jon Christensen |
Utwory | |
Pliki | |
1) Journal | 02:55 |
2) Horizon | 13:18 |
3) Black Boy | 11:22 |
4) Back of J. | 05:35 |
5) Bend It | 14:29 |
6) Electric Fantasy – Event IV | 24:55 |
7) Rainbow | 11:10 |
8) Icing | 04:40 |
9) Tough Enough | 10:29 |
Non omnis moriar: Pirackie arcydziełoMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj nieoficjalny album koncertowy Terjego Rypdala, w nagraniu którego wspomogli go Barre Phillips i Jon Christensen.
Sebastian ChosińskiNon omnis moriar: Pirackie arcydziełoMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj nieoficjalny album koncertowy Terjego Rypdala, w nagraniu którego wspomogli go Barre Phillips i Jon Christensen. Terje Rypdal |
EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Live in Bremen |
Wykonawca / Kompozytor | Terje Rypdal |
Data wydania | 31 grudnia 2020 |
Wydawca | ECM Records |
Nośnik | cyfrowy |
Czas trwania | 98:53 |
Gatunek | jazz, rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Terje Rypdal, Barre Phillips, Jon Christensen |
Utwory | |
Pliki | |
1) Journal | 02:55 |
2) Horizon | 13:18 |
3) Black Boy | 11:22 |
4) Back of J. | 05:35 |
5) Bend It | 14:29 |
6) Electric Fantasy – Event IV | 24:55 |
7) Rainbow | 11:10 |
8) Icing | 04:40 |
9) Tough Enough | 10:29 |
Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj pierwszy (z trzech) album Terjego Rypdala nagrany w ramach projektu The Chasers.
więcej »W XXI wieku zespół Pink Floyd praktycznie przestał istnieć. Panowie jeśli już nagrywali, to raczej na swój rachunek, a o koncertach mowy być nie mogło. Niemniej fani niemal co roku są uszczęśliwiani kolejnymi albumami sygnowanymi nazwą zespołu. Na przykład opublikowanym osobno fragmentem boksu „The Early Years 1965-1972” pod tytułem „1965–1967: Cambridge St/ation” z 2017 roku.
więcej »Oto co zrecenzowaliśmy w pierwszej połowie wakacji.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
U boku Terjego na jazzowe salony…
— Sebastian Chosiński
Ciąg dalszy już nie nastąpił
— Sebastian Chosiński
Po co się spieszyć, gdy świat wokół taki piękny
— Sebastian Chosiński
Było sobie trzech jazzmanów…
— Sebastian Chosiński
Jakżeż ważne jest to, co nosimy pod spodem
— Sebastian Chosiński
Podejście numer dwa
— Sebastian Chosiński
Wylęgarnia talentów
— Sebastian Chosiński
Siły zmierzone na zamiary
— Sebastian Chosiński
Liryczne oblicze rockowego jazzmana
— Sebastian Chosiński
Dylemat gitarzysty: Wbić się czy nie wbić?
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: W konspiracji z Terjem
— Sebastian Chosiński
Esensja słucha: Październik 2011
— Sebastian Chosiński, Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Bartosz Makświej, Michał Perzyna
East Side Story: Hej, kto Kazach – hajda na Szejbanszacha!
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Zbrodnia na literaturze
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: (Bez)senność we trzech
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: „Mankurtyzacja” homo sovieticusa
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Może z Łotwy… może z Estonii…
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Prawda czasu, prawda… sceny
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Dzieje Wielkiego Stepu dla zaawansowanych
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Estetyczny abnegat na drodze do oczyszczenia
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Pudło z najbliższej odległości
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Przystawka, po której zapragniecie dania głównego
— Sebastian Chosiński