EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Transition |
Wykonawca / Kompozytor | Moose Loose |
Data wydania | 1976 |
Wydawca | Vertigo |
Nośnik | Winyl |
Czas trwania | 39:16 |
Gatunek | jazz, rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Jon Eberson, Trond Villa, Håkon Graf, Pål Thorstensen, Espen Rud |
Utwory | |
Winyl1 | |
1) Funky Hi-Way | 08:32 |
2) Trees | 10:15 |
3) Ballad for My Little Girl | 01:54 |
4) Filet | 01:27 |
5) White | 11:56 |
6) Graf | 05:12 |
Non omnis moriar: Podejście numer dwaMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj drugi (i ostatni) album norweskiej formacji jazzrockowej Moose Loose.
Sebastian ChosińskiNon omnis moriar: Podejście numer dwaMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj drugi (i ostatni) album norweskiej formacji jazzrockowej Moose Loose. Moose Loose |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Transition |
Wykonawca / Kompozytor | Moose Loose |
Data wydania | 1976 |
Wydawca | Vertigo |
Nośnik | Winyl |
Czas trwania | 39:16 |
Gatunek | jazz, rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Jon Eberson, Trond Villa, Håkon Graf, Pål Thorstensen, Espen Rud |
Utwory | |
Winyl1 | |
1) Funky Hi-Way | 08:32 |
2) Trees | 10:15 |
3) Ballad for My Little Girl | 01:54 |
4) Filet | 01:27 |
5) White | 11:56 |
6) Graf | 05:12 |
Latem 1969 roku zmieniło się oblicze muzyki rockowej w zachodnich Niemczech. Światło dzienne ujrzał bowiem oficjalny debiut płytowy kwintetu Can – „Monster Movie”. Niebawem opisując go w prasie brytyjskiej, zaczęto używać pod jego adresem określenia „krautrock”. Zatem: nastąpił poród, dziecko okazało się zdrowe i mocno wierzgało rączkami i nóżkami.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj jedna z pierwszych docenionych w świecie jazzowych rejestracji czechosłowackiej Orkiestry Gustava Broma.
więcej »Jeszcze zanim do sklepów płytowych w Republice Federalnej Niemiec trafił debiutancki longplay zespołu Can, jego basista Holger Czukay doczekał się płyty solowej. Zarejestrował ją do spółki z producentem i inżynierem dźwięku Rolfem Dammersem pod szyldem Technical Space Composer’s Crew, a nosiła ona tytuł „Canaxis 5”. To wydawnictwo, które powinno zainteresować przede wszystkim wielbicieli muzyki konkretnej i elektronicznej awangardy.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Strzeż się jazzowej policji!
— Sebastian Chosiński
Fusion w wersji nordic
— Sebastian Chosiński
Van Gogh, słoneczniki i dyskotekowy funk
— Sebastian Chosiński
Surrealizm podlany rockiem, bluesem i jazzem
— Sebastian Chosiński
W cieniu tragedii
— Sebastian Chosiński
Piosenkowe początki
— Sebastian Chosiński
Od nonetu do tria
— Sebastian Chosiński
Różne oblicza Jany
— Sebastian Chosiński
Zapomniany rozdział historii polskiej psychodelii
— Sebastian Chosiński
Jezioro, góry i jazz
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Zdrowe dziecko i szczęśliwi ojcowie
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Azerski „bękart wojny”
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Żona porucznika na tropie
— Sebastian Chosiński
Od Bacha do Hindemitha
— Sebastian Chosiński
Z widokiem na Manhattan
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Nocne Szwajcarów rozmowy (z Brytyjczykami i Polakiem)
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Zabić człowieka – cóż łatwiejszego?
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Gdy maniak bierze się za Wunderwaffe…
— Sebastian Chosiński
Duńczyk, który gra po amerykańsku
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Gdyby Wietnamczycy wiedzieli…
— Sebastian Chosiński