WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Live at Pompeii |
Wykonawca / Kompozytor | David Gilmour |
Data wydania | 29 września 2017 |
Wydawca | Columbia Records |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 148:00 |
Gatunek | koncert, rock |
EAN | 889854649524 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) 5 A.M. | 3:13 |
2) Rattle That Lock | 5:21 |
3) Faces Of Stone | 6:00 |
4) What Do You Want From Me | 4:30 |
5) The Blue | 6:33 |
6) The Great Gig In The Sky | 6:02 |
7) A Boat Lies Waiting | 4:55 |
8) Wish You Were Here | 5:18 |
9) Money | 8:13 |
10) In Any Tongue | 7:47 |
11) High Hopes | 9:31 |
12) One Of These Days | 6:32 |
CD2 | |
1) Shine On You Crazy Diamond [Parts 1-5] | 12:32 |
2) Fat Old Sun | 6:05 |
3) Coming Back To Life | 7:18 |
4) On An Island | 7:01 |
5) Today | 6:40 |
6) Sorrow | 10:50 |
7) Run Like Hell | 7:16 |
8) Time / Breathe [In The Air] [Reprise] | 6:45 |
9) Comfortably Numb | 9:59 |
Pink Floyd w XXI wieku: Na tle Wezuwiusza raz jeszczeW XXI wieku zespół Pink Floyd praktycznie przestał istnieć. Panowie jeśli już nagrywali, to raczej na swój rachunek, a o koncertach mowy być nie mogło. Niemniej fani niemal co roku są uszczęśliwiani kolejnymi albumami sygnowanymi nazwą zespołu. Dziś jednak zajmiemy się solowym nagraniem na żywo Davida Gilmoura „Live at Pompeii” z 2017 roku.
Piotr ‘Pi’ GołębiewskiPink Floyd w XXI wieku: Na tle Wezuwiusza raz jeszczeW XXI wieku zespół Pink Floyd praktycznie przestał istnieć. Panowie jeśli już nagrywali, to raczej na swój rachunek, a o koncertach mowy być nie mogło. Niemniej fani niemal co roku są uszczęśliwiani kolejnymi albumami sygnowanymi nazwą zespołu. Dziś jednak zajmiemy się solowym nagraniem na żywo Davida Gilmoura „Live at Pompeii” z 2017 roku. David Gilmour |
WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Live at Pompeii |
Wykonawca / Kompozytor | David Gilmour |
Data wydania | 29 września 2017 |
Wydawca | Columbia Records |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 148:00 |
Gatunek | koncert, rock |
EAN | 889854649524 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) 5 A.M. | 3:13 |
2) Rattle That Lock | 5:21 |
3) Faces Of Stone | 6:00 |
4) What Do You Want From Me | 4:30 |
5) The Blue | 6:33 |
6) The Great Gig In The Sky | 6:02 |
7) A Boat Lies Waiting | 4:55 |
8) Wish You Were Here | 5:18 |
9) Money | 8:13 |
10) In Any Tongue | 7:47 |
11) High Hopes | 9:31 |
12) One Of These Days | 6:32 |
CD2 | |
1) Shine On You Crazy Diamond [Parts 1-5] | 12:32 |
2) Fat Old Sun | 6:05 |
3) Coming Back To Life | 7:18 |
4) On An Island | 7:01 |
5) Today | 6:40 |
6) Sorrow | 10:50 |
7) Run Like Hell | 7:16 |
8) Time / Breathe [In The Air] [Reprise] | 6:45 |
9) Comfortably Numb | 9:59 |
Longplayem „Future Days” wokalista Damo Suzuki pożegnał się z Can. I chociaż Japończyk nigdy nie był wielkim mistrzem w swoim fachu, to jednak każdy wielbiciel niemieckiej legendy krautrocka będzie kojarzył go głównie z trzema pełnowymiarowymi krążkami nagranymi z Niemcami.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj wspólny album czechosłowackiej Orkiestry Gustava Broma i kanadyjskiego trębacza Maynarda Fergusona.
więcej »W latach 1968-1971 życie muzyków Can ogniskowało się wokół pracy. Mieszkając w Schloß Nörvenich, praktycznie nie wychodzili ze studia. To w którymś momencie musiało odbić się na kondycji jeśli nie wszystkich, to przynajmniej niektórych z nich. Pewien kryzys przyszedł wraz z sesją do „Ege Bamyasi” i nie wiadomo, jak by to wszystko się skończyło, gdyby sprawy w swoje ręce nie wziął nadzwyczaj zasadniczy Holger Czukay.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Zespół wybitnie niefestiwalowy
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Szlifowanie ejtisowych naleciałości
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Zagraj to jeszcze raz, Nick
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Klasyka + reszta
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Delikatny dźwięk wzorowej reedycji
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wczesne późne lata
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Paczuszka z płytami
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Opowieść muzyka
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Czy to jest płyta, jakiej rzeczywiście chcieliśmy?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wygaszanie wczesnego etapu
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pot i Kreff – Made in Poland: Wspaniały dzień dla wolności
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wyspa Gilmoura
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Idź do krateru wulkanu Snæfellsjökull…
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Komiksowe Top 10: Marzec 2024
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
I ty możesz być Kubą Rozpruwaczem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Po komiks marsz: Kwiecień 2024
— Paweł Ciołkiewicz, Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Marcin Knyszyński, Marcin Osuch
My i Oni
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wielki mały finał
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Piołun w sercu a w słowach brak miodu, czyli 10 utworów do tekstów Ernesta Brylla
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Kim był Józef J.?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Komiksowe Top 10: Luty 2024
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Ilu scenarzystów potrzea by wkręcić steampunkową żarówkę?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski