EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | The „1999” Party. Live at the Chicago Auditorium |
Wykonawca / Kompozytor | Hawkwind |
Data wydania | listopad 1997 |
Wydawca | EMI Music |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 97:51 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Dave Brock, Nik Turner, Del Dettmar, Simon House, Ian „Lemmy” Kilmister, Simon King, Andy Dunkley, Stacia Blake |
Utwory | |
CD1 | |
1) Intro / Standing on the Edge | 04:17 |
2) Brainbox Pollution | 07:52 |
3) It’s So Easy | 11:03 |
4) You Know You’re Only Dreaming | 04:43 |
5) Veterans of a Thousand Psychic Wars | 02:21 |
6) Brainstorm | 09:19 |
7) Seven by Seven | 09:27 |
CD2 | |
1) The Watcher | 06:40 |
2) The Awakening | 02:41 |
3) Paradox | 05:44 |
4) You’d Better Believe It | 08:09 |
5) The Psychedelic Warlords [Disappear in Smoke] | 03:47 |
6) D-Rider | 07:46 |
7) Sonic Attack | 04:31 |
8) Master of the Universe | 06:57 |
9) Welcome to the Future | 02:32 |
Non omnis moriar: Hawkwind – wersja amerykańskaMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj kolejny koncertowy album grupy Hawkwind, nagrany wiosną 1974 roku, ale wydany ponad dwie dekady później.
Sebastian ChosińskiNon omnis moriar: Hawkwind – wersja amerykańskaMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj kolejny koncertowy album grupy Hawkwind, nagrany wiosną 1974 roku, ale wydany ponad dwie dekady później. Hawkwind |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | The „1999” Party. Live at the Chicago Auditorium |
Wykonawca / Kompozytor | Hawkwind |
Data wydania | listopad 1997 |
Wydawca | EMI Music |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 97:51 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Dave Brock, Nik Turner, Del Dettmar, Simon House, Ian „Lemmy” Kilmister, Simon King, Andy Dunkley, Stacia Blake |
Utwory | |
CD1 | |
1) Intro / Standing on the Edge | 04:17 |
2) Brainbox Pollution | 07:52 |
3) It’s So Easy | 11:03 |
4) You Know You’re Only Dreaming | 04:43 |
5) Veterans of a Thousand Psychic Wars | 02:21 |
6) Brainstorm | 09:19 |
7) Seven by Seven | 09:27 |
CD2 | |
1) The Watcher | 06:40 |
2) The Awakening | 02:41 |
3) Paradox | 05:44 |
4) You’d Better Believe It | 08:09 |
5) The Psychedelic Warlords [Disappear in Smoke] | 03:47 |
6) D-Rider | 07:46 |
7) Sonic Attack | 04:31 |
8) Master of the Universe | 06:57 |
9) Welcome to the Future | 02:32 |
16 marca bieżącego roku zmarł Ernest Bryll, poeta, pisarz, dziennikarz, dyplomata, ale także autor wielu tekstów piosenek. Ponieważ mam wrażenie, że jego twórcza wciąż nie jest należycie doceniana, pomyślałem, że warto poświęcić jej chwilę i upamiętnić krótkim tekstem.
więcej »Od początku kariery muzycy Can mieli silne inklinacje filmowe. Pomagali przecież Irminowi Schmidtowi w nagrywaniu komponowanych przez niego ścieżek dźwiękowych. Swój debiutancki krążek zatytułowali „Monster Movie”, a na kolejnej płycie – „Soundtracks” – umieścili swoje utwory wybrane z pięciu filmów, których premiery odbyły się w latach 1970-1971.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj longplay Orkiestry Gustava Broma, która przy okazji reedycji zyskała zapadający w pamięć tytuł „Kyrie Eleison”.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Prośba o zmiłowanie
— Sebastian Chosiński
Strzeż się jazzowej policji!
— Sebastian Chosiński
Fusion w wersji nordic
— Sebastian Chosiński
Van Gogh, słoneczniki i dyskotekowy funk
— Sebastian Chosiński
Surrealizm podlany rockiem, bluesem i jazzem
— Sebastian Chosiński
W cieniu tragedii
— Sebastian Chosiński
Piosenkowe początki
— Sebastian Chosiński
Od nonetu do tria
— Sebastian Chosiński
Różne oblicza Jany
— Sebastian Chosiński
Zapomniany rozdział historii polskiej psychodelii
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Człowiek z innego świata
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: (Bez)senność we trzech
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Pięćdziesiąt lat minęło jak jeden dzień…
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Jastrzębie wciąż w locie
— Sebastian Chosiński
Esensja słucha: Czerwiec 2012 (2)
— Sebastian Chosiński, Michał Perzyna
W kosmosie też znają jazz i hip hop
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Trup ściele się gęsto
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: W pełni usprawiedliwiona pewność siebie
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Hans Kloss w Werwolfie
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Spaghetti western, thriller, dramat…
— Sebastian Chosiński
East Side Story: W poszukiwaniu straconego życia
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Miłość i nienawiść w bałkańskim słońcu
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Szczęśliwi, choć nostalgiczni
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Co dwie głowy, to nie jedna
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Ten Brunner, ach! ten Brunner…
— Sebastian Chosiński