EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | The Chronicle of the Black Sword |
Wykonawca / Kompozytor | Hawkwind |
Data wydania | 11 listopada 1985 |
Wydawca | Flicknife Records |
Nośnik | Winyl |
Czas trwania | 37:12 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Dave Brock, Huw Lloyd-Langton, Harvey Bainbridge, Alan Davey, Danny Thompson Jr., Dave Charles |
Utwory | |
Winyl1 | |
1) Song of the Swords | 03:26 |
2) Shade Gate | 03:01 |
3) The Sea King | 03:24 |
4) The Pulsing Cavern | 02:33 |
5) Elric [The Enchanter] | 04:49 |
6) Needle Gun | 04:13 |
7) Zarozinia | 03:22 |
8) The Demise | 01:03 |
9) Sleep of a Thousand Tears | 04:10 |
10) Chaos Army | 00:53 |
11) Horn of Destiny | 06:21 |
Non omnis moriar: Gdyby za mało wam było Elryka…Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj czternasty studyjny longplay zespołu Hawkwind.
Sebastian ChosińskiNon omnis moriar: Gdyby za mało wam było Elryka…Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj czternasty studyjny longplay zespołu Hawkwind. Hawkwind |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | The Chronicle of the Black Sword |
Wykonawca / Kompozytor | Hawkwind |
Data wydania | 11 listopada 1985 |
Wydawca | Flicknife Records |
Nośnik | Winyl |
Czas trwania | 37:12 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Dave Brock, Huw Lloyd-Langton, Harvey Bainbridge, Alan Davey, Danny Thompson Jr., Dave Charles |
Utwory | |
Winyl1 | |
1) Song of the Swords | 03:26 |
2) Shade Gate | 03:01 |
3) The Sea King | 03:24 |
4) The Pulsing Cavern | 02:33 |
5) Elric [The Enchanter] | 04:49 |
6) Needle Gun | 04:13 |
7) Zarozinia | 03:22 |
8) The Demise | 01:03 |
9) Sleep of a Thousand Tears | 04:10 |
10) Chaos Army | 00:53 |
11) Horn of Destiny | 06:21 |
Wiadomo, płyty CD kupują już tylko sentymentalni bumerzy, niemniej powiedzcie mi szczerze, czy dla prawdziwego fana jest coś przyjemniejszego, niż elegancko wydane wznowienie ulubionej płyty?
więcej »Dzieje Missus Beastly można podzielić na trzy części, zgodnie ze strukturą idealnego wypracowania szkolnego. „Wstęp” to pierwsze lata działalności grupy, gdy więcej w jej muzyce było bluesa niż fusion. W „rozwinięciu” powinny pojawić się wydarzenia z lat 1973-1978, kiedy to zespół ugruntował swój jazzrockowy styl. Obejmujące przełom lat 70. i 80. XX wieku „zakończenie” to czas, gdy formacja przeobraziła się w Dr. Aftershave.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj jedyny album Michael Garrick Band.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Epifania w rytmie bluesa
— Sebastian Chosiński
Przyjaciele na każdą (nie)pogodę
— Sebastian Chosiński
Próba generalna
— Sebastian Chosiński
Poetycka „symfonia amarantowa”
— Sebastian Chosiński
Persefona, Orfeusz, Penelopa, Odyseusz
— Sebastian Chosiński
W towarzystwie Odyseusza
— Sebastian Chosiński
W pół kroku
— Sebastian Chosiński
Obietnice składane Wisznu
— Sebastian Chosiński
Jazzowe improwizacje na klawesyn i czelestę
— Sebastian Chosiński
Frywolnie i kontemplacyjnie, tanecznie i elegijnie
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Człowiek z innego świata
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: (Bez)senność we trzech
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Pięćdziesiąt lat minęło jak jeden dzień…
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Jastrzębie wciąż w locie
— Sebastian Chosiński
Esensja słucha: Czerwiec 2012 (2)
— Sebastian Chosiński, Michał Perzyna
Na progu (oby wielkiej) kariery
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Duchy, ruiny, łzy
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Końcowe odliczanie
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Od undergroundowego goryla do superbohaterów. Zagmatwane losy Missus Beastly
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Depresja gangstera
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Jeden mały wisiorek, a tyle komplikacji
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Komeda na trio jazzowe i kwartet smyczkowy
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Dziki Wschód w obronie Stalingradu
— Sebastian Chosiński
Głębokość peryskopowa
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Uparty inspektor
— Sebastian Chosiński