EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Swords (deluxe edition) |
Wykonawca / Kompozytor | Morrissey |
Data wydania | 26 października 2009 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 94:17 |
Gatunek | koncert, rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Good Looking Man About Town | 2:53 |
2) Don't Make Fun of Daddy's Voice | 2:53 |
3) If You Don't Like Me, Don't Look at Me | 3:40 |
4) Ganglord | 5:18 |
5) My Dearest Love | 4:00 |
6) The Never-Played Symphonies | 3:03 |
7) Sweetie-Pie | 4:23 |
8) Christian Dior | 3:59 |
9) Shame Is the Name | 3:49 |
10) Munich Air Disaster 1958 | 2:30 |
11) I Knew I Was Next | 3:46 |
12) It's Hard to Walk Tall When You're Small | 3:32 |
13) Teenage Dad on His Estate | 4:08 |
14) Children in Pieces | 4:01 |
15) Friday Mourning | 4:08 |
16) My Life Is a Succession of People Saying Goodbye | 2:53 |
17) Drive-In Saturday (live) | 5:05 |
18) Because of My Poor Education | 2:56 |
19) Black Cloud (Live in Warsaw) | 3:08 |
20) I'm Throwing My Arms Around Paris (Live in Warsaw) | 2:36 |
21) I Just Want to See the Boy Happy (Live in Warsaw) | 2:50 |
22) Why Don't You Find Out for Yourself (Live in Warsaw) | 3:37 |
23) One Day Goodbye Will Be Farewell (Live in Warsaw) | 3:04 |
24) You Just Haven't Earned It Yet, Baby (Live in Warsaw) | 3:13 |
25) Life Is a Pigsty (Live in Warsaw) | 8:56 |
26) I'm OK by Myself (Live in Warsaw) | 6:03 |
Pot i Kreff – Made in Poland: Chwila prawdziwych emocji |
EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Swords (deluxe edition) |
Wykonawca / Kompozytor | Morrissey |
Data wydania | 26 października 2009 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 94:17 |
Gatunek | koncert, rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Good Looking Man About Town | 2:53 |
2) Don't Make Fun of Daddy's Voice | 2:53 |
3) If You Don't Like Me, Don't Look at Me | 3:40 |
4) Ganglord | 5:18 |
5) My Dearest Love | 4:00 |
6) The Never-Played Symphonies | 3:03 |
7) Sweetie-Pie | 4:23 |
8) Christian Dior | 3:59 |
9) Shame Is the Name | 3:49 |
10) Munich Air Disaster 1958 | 2:30 |
11) I Knew I Was Next | 3:46 |
12) It's Hard to Walk Tall When You're Small | 3:32 |
13) Teenage Dad on His Estate | 4:08 |
14) Children in Pieces | 4:01 |
15) Friday Mourning | 4:08 |
16) My Life Is a Succession of People Saying Goodbye | 2:53 |
17) Drive-In Saturday (live) | 5:05 |
18) Because of My Poor Education | 2:56 |
19) Black Cloud (Live in Warsaw) | 3:08 |
20) I'm Throwing My Arms Around Paris (Live in Warsaw) | 2:36 |
21) I Just Want to See the Boy Happy (Live in Warsaw) | 2:50 |
22) Why Don't You Find Out for Yourself (Live in Warsaw) | 3:37 |
23) One Day Goodbye Will Be Farewell (Live in Warsaw) | 3:04 |
24) You Just Haven't Earned It Yet, Baby (Live in Warsaw) | 3:13 |
25) Life Is a Pigsty (Live in Warsaw) | 8:56 |
26) I'm OK by Myself (Live in Warsaw) | 6:03 |
Arild Andersen to w świecie europejskiego jazzu postać pomnikowa. Kontrabasista nie lubi jednak przesiadywać na cokole. Mimo że za rok będzie świętować osiemdziesiąte urodziny, wciąż koncertuje i nagrywa. Na dodatek kolejnymi produkcjami udowadnia, że jest bardzo daleki od odcinania kuponów. „As Time Passes” to nagrany z muzykami młodszymi od Norwega o kilkadziesiąt lat album, który sprawi mnóstwo radości wszystkim wielbicielom nordic-jazzu.
więcej »Martin Küchen – lider freejazzowej formacji Angles 9 – zaskakiwał już niejeden raz. Ale to, co przyszło mu na myśl w czasie pandemicznego odosobnienia, przebiło wszystko dotychczasowe. Postanowił stworzyć – opartą na starożytnym greckim micie i „Odysei” Homera – jazzową operę. Do współpracy zaprosił wokalistkę Elle-Kari Sander, kolegów z Angles oraz kwartet smyczkowy. Tak narodziło się „The Death of Kalypso”.
więcej »Po trzech latach oczekiwania wreszcie zostały spełnione marzenia wielbicieli norweskiego tria Elephant9. Nakładem Rune Grammofon ukazała się dziesiąta, wliczając w to także albumy koncertowe, płyta formacji prowadzonej przez klawiszowca Stålego Storløkkena – „Mythical River”. Dla fanów skandynawskiego jazz-rocka to pozycja obowiązkowa. Dla tych, którzy dotąd nie zetknęli się z zespołem – szansa na nowy związek, którego nie da się zerwać.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Page & Plant na schodach do nieba
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Statek z nowym kapitanem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Dwa światy w Chorzowie
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Największy z Wielkiej Czwórki
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Trzech mężczyzn i fani
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Odkryli sposób na długowieczność!
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Folk z rockowym pazurem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wszyscy święci na koncercie Pearl Jam
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Najdorodniejsze jeżozwierzowe drzewa rodzą się w Warszawie
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Metallica poczuła się dobrze!
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Magia i Miecz: Z niewielką pomocą zagranicznych publikacji
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Idź do krateru wulkanu Snæfellsjökull…
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Komiksowe Top 10: Marzec 2024
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
I ty możesz być Kubą Rozpruwaczem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Po komiks marsz: Kwiecień 2024
— Paweł Ciołkiewicz, Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Marcin Knyszyński, Marcin Osuch
My i Oni
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wielki mały finał
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Piołun w sercu a w słowach brak miodu, czyli 10 utworów do tekstów Ernesta Brylla
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Kim był Józef J.?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Komiksowe Top 10: Luty 2024
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
1. Skoro piosenki są ze stron B singli (swoją droga cudownie anachroniczny termin), to chyba jednak nie są takie znów "niedostępne"? Niedostępne to by były studyjne odrzuty np.
2. "Deluxe", a nie "delux"...
3. Sam recenzent wspomina, że "Live in Warsaw" jest BONUSEM czyli prezentem od wykonawcy. A potem tenże recenzent mędzi i kwęka, że krótkie i że obniża to wartość płyty... For fuck sake, jeśli byłby recenzent zainteresowany koncertem, to trzeba było sięgnąć po bootleg. Jest / był dość łatwo dostępny w sieci AFAIR.