EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Warsaw Magnetic: Sonisphere – Bemowo Airport, Warsaw, POL, 16.06.2010 |
Wykonawca / Kompozytor | Metallica |
Data wydania | 2010 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 116:30 |
Gatunek | koncert, metal |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Creeping Death | 6:02 |
2) For Whom The Bell Tolls | 4:32 |
3) Fuel | 3:54 |
4) The Four Horsemen | 5:17 |
5) Kirk Solo #1 | 0:57 |
6) Fade to Black | 7:22 |
7) That Was Just Your Life | 6:53 |
8) Cyanide | 6:49 |
9) Sad But True | 6:11 |
10) Bass Solo | 0:48 |
11) Welcome Home (Sanitarium) | 6:08 |
12) All Nightmare Long | 7:40 |
13) One | 8:22 |
14) Master Of Puppets | 7:54 |
15) Blackened | 5:45 |
16) Kirk Solo #2 | 1:55 |
17) Nothing Else Matters | 5:51 |
18) Enter Sandman | 6:17 |
19) Encore Jam | 1:19 |
20) Stone Cold Crazy | 2:42 |
21) Hit The Lights | 3:47 |
22) Seek and Destroy | 10:05 |
Pot i Kreff – Made in Poland: Największy z Wielkiej Czwórki |
EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Warsaw Magnetic: Sonisphere – Bemowo Airport, Warsaw, POL, 16.06.2010 |
Wykonawca / Kompozytor | Metallica |
Data wydania | 2010 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 116:30 |
Gatunek | koncert, metal |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Creeping Death | 6:02 |
2) For Whom The Bell Tolls | 4:32 |
3) Fuel | 3:54 |
4) The Four Horsemen | 5:17 |
5) Kirk Solo #1 | 0:57 |
6) Fade to Black | 7:22 |
7) That Was Just Your Life | 6:53 |
8) Cyanide | 6:49 |
9) Sad But True | 6:11 |
10) Bass Solo | 0:48 |
11) Welcome Home (Sanitarium) | 6:08 |
12) All Nightmare Long | 7:40 |
13) One | 8:22 |
14) Master Of Puppets | 7:54 |
15) Blackened | 5:45 |
16) Kirk Solo #2 | 1:55 |
17) Nothing Else Matters | 5:51 |
18) Enter Sandman | 6:17 |
19) Encore Jam | 1:19 |
20) Stone Cold Crazy | 2:42 |
21) Hit The Lights | 3:47 |
22) Seek and Destroy | 10:05 |
Każdy wielbiciel rodzimej progresywnej elektroniki powinien z uwagą przyglądać się kolejnym produkcjom kierowanego przez Jarosława Pijarowskiego Teatru Tworzenia. Chociaż lider pochodzi z Bydgoszczy, jest to projekt wykraczający znacznie poza miasto nad Brdą, a w przypadku najnowszego materiału – „Forbidden Archaeology (Opus 1,1)” – wręcz międzynarodowy. Jak na razie udostępniony został jedynie w sieci, także w formie filmu wideo.
więcej »W latach 2019-2020 Alan Davey, były gitarzysta basowy Hawkwind, wydał pod nawiązującym do tej legendarnej formacji szyldem Hawkestrel trzy albumy, po czym… zamilkł. A w zasadzie zajął się innymi konceptami artystycznymi. Musiały minąć cztery lata, aby przypomniał sobie o tym projekcie i uraczył fanów longplayem o wielce mówiącym tytule „Chaos Rocks”.
więcej »Choć ich artystyczna współpraca rozpoczęła się przed ośmioma laty, to jednak dopiero teraz duński duet skonsumował ją poprzez wydanie wspólnej płyty. Album „Clouds” – lokujący się gdzieś na pograniczu jazzu i elektroniki (z elementami awangardy i folku) – sygnują swoimi nazwiskami improwizująca wokalistka Randi Pontoppidan oraz jazzowy wibrafonista Martin Fabricius.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Page & Plant na schodach do nieba
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Statek z nowym kapitanem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Dwa światy w Chorzowie
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Trzech mężczyzn i fani
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Odkryli sposób na długowieczność!
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Folk z rockowym pazurem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Chwila prawdziwych emocji
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wszyscy święci na koncercie Pearl Jam
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Najdorodniejsze jeżozwierzowe drzewa rodzą się w Warszawie
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Metallica poczuła się dobrze!
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
W 70 minut dookoła thrashu
— Marcin Piwnik
Komiksowe Top 10: Marzec 2024
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
I ty możesz być Kubą Rozpruwaczem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Po komiks marsz: Kwiecień 2024
— Paweł Ciołkiewicz, Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Marcin Knyszyński, Marcin Osuch
My i Oni
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wielki mały finał
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Piołun w sercu a w słowach brak miodu, czyli 10 utworów do tekstów Ernesta Brylla
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Kim był Józef J.?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Komiksowe Top 10: Luty 2024
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Ilu scenarzystów potrzea by wkręcić steampunkową żarówkę?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Magia i Miecz: Siłą rozpędu
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
"słuchając ich, tętno wcale gwałtownie nie skacze"
Dlaczego korekta w Esensji nie wyłapuje po raz kolejny tego błędu (wcześniej u K. Wągrowskiego)? W imiesłowowym równoważniku zdania musi być zachowana tożsamość podmiotów.