EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Messe I.X-VI.X |
Wykonawca / Kompozytor | Ulver |
Data wydania | 1 sierpnia 2013 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 44:52 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) As Syrians Pour in, Lebanon Grapples with Ghosts of a Bloody Past | 11:50 |
2) Shri Schneider | 5:34 |
3) Glamour Box [Ostinati] | 6:10 |
4) Son of Man | 8:23 |
5) Noche Oscura del Alma | 5:25 |
6) Mother of Mercy | 7:22 |
Msza dla ortodoksyjnych wyznawców |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Messe I.X-VI.X |
Wykonawca / Kompozytor | Ulver |
Data wydania | 1 sierpnia 2013 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 44:52 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) As Syrians Pour in, Lebanon Grapples with Ghosts of a Bloody Past | 11:50 |
2) Shri Schneider | 5:34 |
3) Glamour Box [Ostinati] | 6:10 |
4) Son of Man | 8:23 |
5) Noche Oscura del Alma | 5:25 |
6) Mother of Mercy | 7:22 |
Z Małego Słownika Wyrazów:
Obiektywna opinia - zdanie w 100% zgodne z oczekiwaniami osoby pragnącej się z takową zapoznać.
@rozczarowany: "podkolorowałem" tekst dopasowując go do patosu na płycie, który wylewa się prawie z każdego dźwięku "Messe..." ;)
Dziwne słownictwo? Przecież to wręcz elementarz każdego pierwszoklasisty ;)
A "obiektywne" opinie piszą ludzie bez charakteru.
To dobrze, że autor do swojej wnikliwej analizy wplata efektowny,ciekawy sposób wysławiania się:) Dzięki temu zabiegowi, artykuł jest atrakcyjny i przykuwa uwagę odbiorcy. Czyta się go z niemałym zainteresowaniem (niektórzy mogą odszyfrowywać trudniejsze wyrazy z pomocą słownika;) i rozwijać sprawność posługiwania się językiem;))i myślę, że niejednego laika zachęci do przesłuchania przynajmniej jednego utworu z recenzowanej płyty;)
Każdy wielbiciel rodzimej progresywnej elektroniki powinien z uwagą przyglądać się kolejnym produkcjom kierowanego przez Jarosława Pijarowskiego Teatru Tworzenia. Chociaż lider pochodzi z Bydgoszczy, jest to projekt wykraczający znacznie poza miasto nad Brdą, a w przypadku najnowszego materiału – „Forbidden Archaeology (Opus 1,1)” – wręcz międzynarodowy. Jak na razie udostępniony został jedynie w sieci, także w formie filmu wideo.
więcej »W latach 2019-2020 Alan Davey, były gitarzysta basowy Hawkwind, wydał pod nawiązującym do tej legendarnej formacji szyldem Hawkestrel trzy albumy, po czym… zamilkł. A w zasadzie zajął się innymi konceptami artystycznymi. Musiały minąć cztery lata, aby przypomniał sobie o tym projekcie i uraczył fanów longplayem o wielce mówiącym tytule „Chaos Rocks”.
więcej »Choć ich artystyczna współpraca rozpoczęła się przed ośmioma laty, to jednak dopiero teraz duński duet skonsumował ją poprzez wydanie wspólnej płyty. Album „Clouds” – lokujący się gdzieś na pograniczu jazzu i elektroniki (z elementami awangardy i folku) – sygnują swoimi nazwiskami improwizująca wokalistka Randi Pontoppidan oraz jazzowy wibrafonista Martin Fabricius.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
We własnym cieniu
— Mieszko B. Wandowicz
W poszukiwaniu oszczędności
— Przemysław Pietruszewski
Wysoki lot
— Przemysław Pietruszewski
Wypełnić pustkę
— Przemysław Pietruszewski
Powrót do korzeni
— Przemysław Pietruszewski
Być jak Motörhead
— Przemysław Pietruszewski
Powrót niepokornego
— Przemysław Pietruszewski
Powrót do przyszłości
— Przemysław Pietruszewski
Delikatność z pazurem
— Przemysław Pietruszewski
Magiczne spotkanie z Kari Amirian
— Przemysław Pietruszewski
Łabędzi lot
— Przemysław Pietruszewski
Album jest cudowny i zupełnie nie rozumiem czego autor się czepia. Sam używa przesadnego patosu w swoich wypowiedziach i może za bardzo skupia się na zbytnim podkolorowaniu tekstu, używając dziwnego słownictwa, zamiast porządnie przesłuchać płytę i dać obiektywną opinię.