Shadowrun 2 Edycja
Opis wydawcy
Świat się zmienił, niektórzy twierdzą, że się przebudził
Magia powróciła na świat. Elfy, krasnoludy, orkowie i trolle przybrali swoje prawdziwe postaci. Stwory z dzikich ostępów także uległy zmianom, stając się postaciami z legend i mitów. Technologia zmieniła natomiast człowieka. Ludzie nie są już tylko ciałem z krwi i kości. Wielu zwróciło się w stronę sztucznych udoskonaleń zwanych cyberwszczepami. Współczesny człowiek jest silniejszy, mądrzejszy i szybszy.
W świecie 2053 roku, gdy mega-korporacje chcą załatwić jakąś sprawę nie brudząc sobie rąk, potrzebują ludzi działających wśród cieni. Zgłoszą się więc do ciebie. Mimo, że nie istniejesz w bazach danych korporacji i instytucji rządowych, popyt na twoje usługi jest ogromny. Możesz być dekerem, prześlizgującym się przez bazy danych gigantycznych korporacji i wykradającym jedyną cenną rzecz – informacje. A może jesteś ulicznym samurajem, którego umiejętności w walce uczyniły łowcą doskonałym. A może magiem, posiadającym zdolność kształtowania magicznych energii otaczających teraz Ziemię.
Oto rodzaj mocy, które będą ci niezbędne do wykonania… shadowrun, do działania wśród cieni rzucanych przez korporacje.