Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 3 lipca 2024
w Esensji w Esensjopedii

Shadowrun 2 Edycja

‹Shadowrun 2 Edycja›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułShadowrun 2 Edycja
Data produkcji1997
Wydawca ISA
ISBN-1083-87376-11-6
Info296s.
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
Świat się zmienił, niektórzy twierdzą, że się przebudził
Magia powróciła na świat. Elfy, krasnoludy, orkowie i trolle przybrali swoje prawdziwe postaci. Stwory z dzikich ostępów także uległy zmianom, stając się postaciami z legend i mitów. Technologia zmieniła natomiast człowieka. Ludzie nie są już tylko ciałem z krwi i kości. Wielu zwróciło się w stronę sztucznych udoskonaleń zwanych cyberwszczepami. Współczesny człowiek jest silniejszy, mądrzejszy i szybszy.
W świecie 2053 roku, gdy mega-korporacje chcą załatwić jakąś sprawę nie brudząc sobie rąk, potrzebują ludzi działających wśród cieni. Zgłoszą się więc do ciebie. Mimo, że nie istniejesz w bazach danych korporacji i instytucji rządowych, popyt na twoje usługi jest ogromny. Możesz być dekerem, prześlizgującym się przez bazy danych gigantycznych korporacji i wykradającym jedyną cenną rzecz – informacje. A może jesteś ulicznym samurajem, którego umiejętności w walce uczyniły łowcą doskonałym. A może magiem, posiadającym zdolność kształtowania magicznych energii otaczających teraz Ziemię.
Oto rodzaj mocy, które będą ci niezbędne do wykonania… shadowrun, do działania wśród cieni rzucanych przez korporacje.
Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.