Shitenno
Vincent Dutrait
‹Shitenno›
Opis wydawcy
Okres Sengoku dobiega końca. Mija wiek chaosu.
W cieniu ciągłej wojny splamionej zdradami, bratobójczymi walkami i zerwanymi sojuszami, jeden człowiek, Tokugawa Ieyasu, sukcesor nieznaczącego klanu, ma zamiar zjednoczyć całą Japonię po raz pierwszy w jej historii. Pozwoli to Krajowi Kwitnącej Wiśni wejść w okres Edo – trwający dwa i pół wieku czas spokoju. Pierwszy Szogun dynastii Tokugawa zdołał sięgnąć po tak dużą władze dzięki pełnemu wsparciu swoich czterech generałów – Shitenno (dosłownie „Czterej niebiańscy królowie”).
Każdy z graczy obejmuje rolę jednego z czterech generałów i poprzez kontrolowanie różnych prowincji stara się zostać faworytem Szoguna Tokugawy.
Mechanika gry oparta jest na systemie „sankin-kotai”, w którym dajmio musieli spędzać co drugi rok w Edo (dawne Tokio), a kiedy wracali do domowych prowincji, musieli na taki sam okres czasu pozostawiać w Edo swoje żony i dzieci.
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje
Utwory powiązane
Gry