Elekt: Spiż
Krzysztof Głośnicki
‹Elekt: Spiż›
![](/obrazki/okladkigry/403112_A2001.png)
Opis wydawcy
Zanurz się w świat szalonych fantazji i zakazanych używek. Poznaj życie Dominatu z innej, kolorowej strony – jako świat groteskowych rozrywek i hipnotyzującego piękna.
Przed Tobą zestaw 16 „baśniowych” kart do gry „Elekt”.
W dodatku „Elekt: Spiż” znajdziesz kartę misji z żelaznym rydwanem. Przedstawia ona nawiedzony, upiorny pociąg nadjeżdżający z głębi Rubieży, którego nikt nie potrafi zatrzymać. Kieruje się on wprost na Wieżę Dzwonów, by ją zburzyć i zgładzić Cesarza – czy będziesz tym, który go ocali? Karta przejeżdża z jednej strefy do kolejnej dopóki ktoś nie zdobędzie jej, posiadając co najmniej 4 władzy.
Utwory powiązane
Gry
![](/img/pusty.png)