Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 4 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Ratchet & Clank: 4 za Jednego (Ratchet & Clank: All 4 One)

‹Ratchet & Clank: 4 za Jednego›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułRatchet & Clank: 4 za Jednego
Tytuł oryginalnyRatchet & Clank: All 4 One
Data produkcji19 października 2011
Producent Insomniac Games
Wydawca Sony Computer Entertainment Poland
Dystrybutor Sony Computer Entertainment Poland
EAN711719127499
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
Ratchet & Clank: All 4 One to pierwsza odsłona popularnej serii trójwymiarowych platformówek, opowiadających o przygodach Ratcheta i Clanka, nastawiona przede wszystkim na rozgrywkę w trybie kooperacji. Opracował ją nowy zespół Insomniac Games, zlokalizowany w Północnej Karolinie.
Akcja All 4 One osadzona została dwa lata po wydarzeniach znanych z A Crack in Time. Po tym, jak Kapitan Qwark zasiadł wreszcie na fotelu Galaktycznego Prezydenta, Ratchet i Clank wpadają w kolejne kłopoty. Ich źródłem okazuje się ponownie Dr Nefarious. Okazuje się, że nowy plan opanowania świata zawiódł, budząc w efekcie życie w potężnej i tajemniczej maszynie. Ratchet i Clank chcąc, nie chcąc, jeszcze raz spieszą z ratunkiem. Dokonują tego we współpracy ze swym największym wrogiem, a także Kapitanem Qwarkiem, którego stanowisko w obliczu niebezpieczeństwa wydaje się bardzo zagrożone.
W Ratchet & Clank: All 4 One gracze wcielają się nie tylko w Ratcheta i Clanka. Znany i lubiany duet otrzymuje bowiem wsparcie od Kapitana Qwarka i Dr Nefariousa. Każdy z nich dysponuje indywidualnymi umiejętnościami, niezwykle pomocnymi podczas kooperacyjnych akcji. Wśród tych ostatnich można wymienić przejażdżkę niestabilnymi platformami, przelot na linie, wspólne otwieranie przejść lub też korzystanie z broni pozwalającej wystrzeliwać poszczególnych bohaterów na wyżej położone półki. W grze powracają fragmenty strzelankowe, jednakże ich liczba jest mniejsza niż w poprzednich odsłonach serii.
Pokonując większe niż w poprzednich częściach plansze bohaterowie muszą ze sobą współpracować przy rozwiązywaniu mniej lub bardziej wyszukanych łamigłówek, przypominających te znane z serii platformówek LEGO. Orientację ułatwia oddalona kamera, prezentująca rozgrywkę z takiej perspektywy, by każdy z jej uczestników mógł doskonale wiedzieć, co się dzieje. Dodatkową pomocą jest system kolorów – akcje każdego z bohaterów oznaczone są inną barwą, dzięki czemu wiemy np. kto namierzył którego przeciwnika.
Gra daje możliwość jednoczesnej zabawy maksymalnie czterech osobom – zarówno przez Sieć, jak i przy jednej konsoli. Gracze mogą dołączyć do zabawy i opuścić ją w każdym momencie. W drugim przypadku rolę żywych towarzyszy przejmuje wówczas konsola.
Teksty w Esensji
Gry – Publicystyka      
Kamil Bogusiewicz, Ewa Drab ‹Po grę marsz: Październik 2011›

Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.