Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 21 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Slawia

‹Slawia›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSlawia
Data produkcjimarzec 2013
Wydawca Kuźnia Gier
CyklWolsung
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
Wszystkie wanadyjskie mocarstwa mają swoje smoki, a każdy ród królewski pochodzi od bohatera, który pokonał legendarnego jaszczura i zawarł z nim pakt. Piastun, pierwszy władca Slawii, jako jedyny postanowił załatwić sprawę po swojemu - pokonaną bestię po prostu zabił. Miało to daleko idące konsekwencje...
Dwa tysiące lat później Slawia wciąż zmaga się ze smoczą Klątwą. To państwo zbyt słabe, by stać się mocarstwem i zbyt silne, by ulec zakusom potężnych sąsiadów. Państwo monumentalnych planów i spektakularnych porażek; wspaniałych metropolii i zapyziałych zaścianków; małostkowych egoistów i bohaterów bez skazy. Jedyne takie państwo na świecie. Rzeczpospolita Przeklęta.
Przed pochodzącymi ze Slawii Niezwykłymi Damami i Dżentelmenami stoi wyzwanie, któremu nie sprosta żaden z zagranicznych bohaterów. Tylko potomkowie Piastuna mogą być na tyle szaleni, by podjąć się niemożliwego i stawić czoła Smoczej Klątwie. Przyszłość Slawii leży w waszych rękach...
Slawia zawiera:
  • obszerne opisy 9 Województw, 2 Wolnych Miast oraz pewnego eksperymentu kolonialnego;
  • 20 specjalności rodem ze Slawii, od aktora-komedianta, przez warchoła, po szermierza;
  • 9 organizacji, wraz z unikalnymi Atutami, gadżetami i osiągnięciami;
  • ponad 30 osobistości, które ubarwią wasze przygody;
  • unikalne dziedzictwo: slawijski szlachcic;
  • zakulisowe informacje o smoczej klątwie i jej wpływie na życie Slawijczyków;
  • informacje o dramatycznej historii Slawii, szalonych teoriach, bezcennych artefaktach i niewyjaśnionych tajemnicach;
  • nowe zasady opcjonalne: smocza klątwa, brawurowe manewry, pakty z biesami;
  • dokładny opis szalonej slawijskiej państwowości, wraz z generatorem partii politycznych;
  • 14 antagonistów z najdzikszych zakątków Slawii;
  • 244 pomysły na przygody.
Utwory powiązane
Gry (9)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.