Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 3 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Chasse aux Marsupilamis!

Ebenezer Dickens
‹Chasse aux Marsupilamis!›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułChasse aux Marsupilamis!
Data produkcjimarzec 2012
Autor
Wydawca Asmodee
Info3-5 graczy, od 7 lat
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
Game play in „Chasse aux Marsupilamis!” resembles that of „Pounce / Spitz paß auf!” in that one player tries to capture one or more animals while everyone else yanks his animal off the table to keep it safe. The animal in question this game is Franquin’s marsupilami – the spotted leopardy dog with the incredibly lengthy tail. Each player has his own marsupilami, with the tail being a piece of string.
On a turn, the active player rolls three dice – white, black and yellow – and depending on the roll of the white die, players consult the black or yellow die (or possibly still the white) to see what they have to do. In some cases the active player tries to slam a cage on the marsupilamis, taking a food token from the owner of each animal he captures; in other cases the goal is the same, but the active player must pay everyone he doesn’t capture. Sometimes the active player can fake a capture, taking food from anyone who feverishly yanks his marsupilami out of range.
Players start the game with a number of food tokens, and the game ends as soon as one (or more) players has 15 tokens or 0 tokens. In either case, the player with the most tokens wins!
Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.