Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 3 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Równonoc (Equinox)

Marcin Wełnicki
‹Równonoc›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułRównonoc
Tytuł oryginalnyEquinox
Data produkcjisierpień 2014
Autor
Wydawca Rebel.pl
CyklSlavika
Info2 - 5 osób; od 10 lat
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
Slavika: Równonoc to karciana gra o łowach na potwory, zdobywaniu skarbów i rywalizacji. Każdy z graczy otrzymuje talię 6 kart bohaterów, których będzie wysyłał do leżących na stole krain. Jednocześnie będzie manipulował znajdującymi się tam potworami tak, aby zapewnić sobie przewagę i przechytrzyć przeciwników. Ten, kto zgarnie najwięcej skarbów (punktów zwycięstwa) wygrywa.
„Slavika: Równonoc” to kontynuacja bestsellerowej gry „Slavika”. Zawiera nowych bohaterów, nowe potwory, nowe krainy, nowe skarby, nowe zasady i nową frakcję: Chrześcijan. „Równonoc” to samodzielny tytuł, który można dowolnie łączyć i mieszać z wcześniejszą grą.
Nowa frakcja ma zupełnie inną mechanikę zdobywania punktów zwycięstwa. Jedyne, co interesuje Chrześcijan, to ochrzczenie jak największej liczby bohaterów przeciwników. Chrześcijanie co prawda liczą się do siły bohaterów walczących z potworami, jednak to, co jest dla nich ważne, to iż za każdym razem, gdy obok kapłana znajdzie się bohater o niższej sile, zostanie on ochrzczony, dostarczając punkty zwycięstwa grającemu Chrześcijanami.
Utwory powiązane
Gry      


Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.