Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 26 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Pola Arle (Fields of Arle)

Uwe Rosenberg
‹Pola Arle›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułPola Arle
Tytuł oryginalnyFields of Arle
Data produkcjiczerwiec 2016
Autor
Wydawca GFP
EAN5906395371013
Info1-2 osoby, od 13 lat
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
„Pola Arle” to rozbudowana gra ekonomiczna dla dwójki lub pojedynczego gracza, w której zarządzać będziemy olbrzymią farmą w znajdującej się we Fryzji Wschodniej (Niemcy) wiosce Arle pod koniec XVIII wieku.
W tym celu będziemy musieli przydzielać naszych pracowników do konkretnych zadań: od osuszania i obsiewania pól po zakup zwierząt, dbać o nasze narzędzia, stawiać budynki i planować sprzedaż wyprodukowanych towarów w pobliskich miastach. „Pola Arle” to gra wymagająca – o ile sam przebieg rozgrywki nie jest skomplikowany (przydziel czterech pracowników do wykonania czterech akcji przez 9 tur – 5 letnich i 4 zimowe), o tyle mnogość strategii, które możemy przyjąć i akcji, które możemy wykonać, może przyprawić o zawrót głowy (samych akcji jest około 30, a do tego jeszcze ich konsekwencje!).
Jednak „Pola Arle” to gra bardzo dobrze wyważona – żaden z graczy nie jest w jakimkolwiek momencie rozgrywki zmuszony do przyjęcia jednej strategii – ani przez grę, ani przez drugiego gracza: w każdej chwili możecie zrobić COKOLWIEK WAM SIĘ PODOBA i po prostu czekać na efekty. Dzięki temu Pola Arle to gra wyjątkowo przyjemna – olbrzymia piaskownica , w której na koniec dowiecie się, czyj pomysł okazał się lepszy.
Oczywiście – na tych, którzy opanują już trochę tajniki prowadzenia farmerskiego biznesu, zawsze czekać może wariant gry „na poważnie”, w której ścigać będziecie się o każdy mały punkt i doskonalić własną taktykę w taki sposób, by nie miała ani jednej luki, ani jednego słabego punktu. Pomocny w tym może okazać się wariant dla jednego gracza, który pozwala przetestować od zera obraną ścieżkę rozwoju.
Teksty w Esensji
Książki – Publicystyka      

Gry – Recenzje      
Jakub Małecki ‹W koło Macieju›

Gry – Publicystyka      

Utwory powiązane
Gry (19)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.