Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 17 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Kemet

Jacques Bariot, Guillaume Montiage
‹Kemet›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułKemet
Data produkcjimaj 2019
Autor
Producent Matagot
Wydawca Funiverse
CyklKemet
Info2-5 osób; od 13 lat
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
W czasach starożytnego Egiptu, bogowie krainy słońca i Nilu rzucali podległe im oddziały w epickie boje demonstrując swoją potęgę. Na pustyni lub u stóp gigantycznych świątyń, używali swych boskich mocy, aby wspomóc wojowników w walce, przywoływać i kontrolować mitologiczne stwory oraz powiększać swoją władzę nad światem.
W grze „Kemet” każdy z graczy reprezentuje egipskie plemię, którego celem jest pokonanie przeciwników w chwalebnych bitwach z pomocą bogów starożytnego Egiptu lub poprzez inwazję na bogate terytoria. Powiększaj swoje armie, uwalniaj boskie moce, przejmuj kontrolę nad świątyniami i przywołuj mistyczne istoty!
„Kemet” to gra strategiczna nastawiona przede wszystkim na rozgrywanie bitew pomiędzy armiami graczy. Każde zwycięstwo może przynieść nam punkty zwycięstwa, które potrzebne nam są aby wygrać grę. Dzielą się one na dwa rodzaje: permamentne i tymczasowe. Te pierwsze raz zdobyte zostają z nami na zawsze i stanowią bardzo dobrą bazę do ostatecznego pokonania przeciwników. Nie da się jednak wygrać Kemeta bez punktów tymczasowych, które bardzo często zmieniają swoich właścicieli podczas samej rozgrywki.
Sercem gry są walki, które toczone są za pomocą zestawów kart. Nie jest to proste rzucanie wyższych liczbowo kart, ponieważ każda z nich posiada trzy wartości: atak, obronę i obrażenia. Przy przeprowadzeniu ataku zliczamy siłę podstawową jednostek i potworów. Następnie każdy ze swojej talii wybiera 2 karty, jedną z nich odrzuca a drugą używa do walki. Sumujemy wartości siły i sprawdzamy kto wygrywa starcie.
W przypadku gdy atakujący wygrywa, otrzymuje permanentny punkt zwycięstwa. Remis oraz porażka nie daje żadnych punktów zwycięstwa żadnej ze stron. Rozliczamy potem obrażenia, czyli ilość zabitych jednostek podczas potyczki.
Utwory powiązane
Gry      



Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.