Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 3 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Zabić Szczura

‹Zabić Szczura›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułZabić Szczura
Data produkcji2004
Wydawca Portal Games
CyklNeuroshima
ISBN-1083-918941-8-5
Info56s.
Cena16,—
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
Gdy już będzie po wszystkim, z ukrycia wyczołga się zakurzony, przygarbiony szef. Skontaktuje się z kimś przez krótkofalówkę, w krótkich słowach zda raport, po czym podrepcze natychmiast do landrovera obejrzeć czy pociski nie uszkodziły towaru. Podniesie tylnie drzwi od bagażnika, pomajstruje trochę, przywoła blondasków na pomoc. Za chwilę nasi twardziele będą mogli zobaczyć, jak blondaskowie ostrożnie wyciągają z rovera spory kształt owinięty w koce. I jak z dołu tego pakunku zwisa bezwładnie długi, różowy, bezwłosy ogon i pazurzasta łapa!
Pierwsza z serii obszernych scenariuszy przygód przeznaczonych do Neuroshimy!
Na stronach formatu B5 znajduje się pełna zwrotów akcji mini kampania, w której gracze będą mieli szansę odwiedzić Sharash, wstąpić w szeregi Valkirii, czy nawet wedrzeć się na tereny Molocha i spróbować wykraść mu coś bardzo cennego! Bohaterowie będą mieli możliwość zdobyć wielu interesujących przyjaciół i sojuszników, choć i narobią sobie wielu wrogów!
Utwory powiązane
Gry (22)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.