Krew i rdza
Opis wydawcy
„Zastanawiasz się pewnie teraz, czy Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy maja potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza.
Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przeszedł na świat.”
Neuroshima, podręcznik podstawowy, str. 348
Ten, kto wygłosił powyższe zdanie, krakał w niewłaściwą godzinę. No i wykrakał.
Zbiór 52 szkiców przygód! Jeśli grasz w Neuroshimę raz na tydzień to pomysłów zawartych w tym zbiorze wystarczy ci na cały rok!! Przygody mają bardzo różnorodne konwencję, od dynamicznych strzelanin, przez detektywistyczne, horror, czy nawet komedie. Akcja większości ma miejsce na bezdrożach czy w małych osadach i miasteczkach. Można wykorzystać je w dowolnym momencie kampanii NS.
Dodatkowo w dodatku znajduje się dokładnie opisana storylinia NS, czyli najważniejsze wydarzenia, które mają aktualnie miejsce w świecie gry. Dowiecie się o zmianach w Hegemoni, ofensywie Molocha, czy walce NJ z Tornado! Materiał ma kilkanaście stron i dokładnie, miesiąc po miesiącu pokazuje co dzieje się w powojennych Stanach.
Teksty w Esensji
Gry – Wieści
Utwory powiązane