Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 27 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Drapieżnik (The Flock)

Wai Keung Lau, Niels Mueller
‹Drapieżnik›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułDrapieżnik
Tytuł oryginalnyThe Flock
Dystrybutor Monolith
Data premiery28 marca 2008
ReżyseriaWai Keung Lau, Niels Mueller
ZdjęciaEnrique Chediak
Scenariusz
ObsadaRichard Gere, Claire Danes, Kadee Strickland, Avril Lavigne, Ray Wise, Kristina Sisco, Matt Schulze, Cyd Schulte
MuzykaGuy Farley
Rok produkcji2007
Kraj produkcjiUSA
Czas trwania105 min
WWW
Gatunekthriller
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis dystrybutora
Agent służb federalnych szkoli młodą kobietę do pracy w organach ścigania. Oboje otrzymują zadanie odszukania zaginionej kobiety, powiązanej ze sprawą niewyjaśnionych gwałtów. Działając pod presją czasu, wpadają na trop rozwiązania zagadki. Odkrywają, że jest ona jeszcze bardziej szokująca niż przypuszczano.
Utwory powiązane
Filmy      





Tetrycy o filmie [3.33]

PD – Piotr Dobry [5]
Ciekawiej temat dewiacji i snuffu potraktowano w „Ośmiu milimetrach”. Ciekawsza para mentor/podopieczna była w „Kolekcjonerze kości”. Ciekawszy psychol był w „Siedem”. Ciekawsze cameo Avril Lavigne było w „Fast Food Nation”. Co prawda dzięki montażyście na sterydach ogląda się to całkiem nieźle, ale… po co?

JS – Jakub Socha [2]
Masakra. To, co tu się dzieje w obrazie, przeszło moje najśmielsze marzenia: zwalnianie, przyspieszanie taśmy, nakładanie na siebie kontrastowych ujęć, odjechana metaforyka. Jednym słowem: liryka dla psychopatów. Po co robić takie filmy i jednocześnie udawać, że martwi nas współczesny świat? Ja nie wiem – ciekawe, czy Lau wie.

MW – Michał Walkiewicz [3]
Śmieszniejsze od „wysokoenergetyzującej” strony wizualnej jest tylko combo: plansza z zestawieniem faktów dotyczących przestępstw seksualnych + nietzscheańska nauka o potworach i otchłani. Komplet pretensji filmu, który chce być dynamicznym dreszczowcem, uderzać siłą faktu i jeszcze opowiadać o mrocznych stronach ludzkiej duszy. Dalej nie mogę zrozumieć, jak reżyser trylogii „Infernal Affairs” mógł nakręcić ten szajs. Darek podejrzewa, że zabrali mu ten film i montowali bez niego (jak w przypadku „Inwazji” Hirschbiegela), ale nawet jeśli naprawdę tak było, w kinie nie ma to żadnego znaczenia.

Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.