Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 3 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Nowy Jork

Michał Oracz
‹Nowy Jork›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułNowy Jork
Data produkcjiwrzesień 2012
Autor
Wydawca Portal Games
CyklNeuroshima HEX
Info2-4 graczy, od 10 lat
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
Miasto Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki. Z czasem stało się stolicą mini-państwa o tej samej nazwie i rozpoczęło krucjatę w sprawie odbudowy świata ludzi, uzurpując sobie przy okazji rolę przewodnika narodu i w miarę możliwości usuwając ze swej drogi wszystkich oponentów. Co rusz kolejne oddziały wyruszają na pustkowia w poszukiwaniu zasobów i przedwojennych technologii oraz werbując przydatnych ludzi. Samo miasto z czasem przekształciło się w policyjną twierdzę, jedno z niewielu bezpiecznych miejsc w zrujnowanym świecie, gdzie za spokój trzeba zapłacić posłuszeństwem.
Zaletą armii jest różnorodność jednostek, w tym wiele rodzajów jednostek strzelających. Sporym atutem jest też cecha Sztabu dodająca wytrzymałość sąsiadującym jednostkom, a także obecność Szpiegów, którzy potrafią korzystać z Modułów przeciwnika. Wadą armii jest nieco mniejsza możliwość tworzenia potężnych, ofensywnych kombinacji oraz fakt, że Cecha specjalna Sztabu nastawiona jest na defensywę.
Utwory powiązane
Gry (23)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.