Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 5 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen (Free: The Future of a Radical Price)

Chris Anderson
‹Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułZa darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
Tytuł oryginalnyFree: The Future of a Radical Price
Data wydania23 maja 2011
Autor
PrzekładMagdalena Niemczuk-Kobosko
Wydawca Znak
ISBN978-83-240-1631-0
Format248s. 154×215mm; oprawa twarda, obwoluta
Cena54,90
Gatuneknon‑fiction
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSelkar.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj / Kup
Chris Anderson
Opis wydawcy
Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić.
Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.
To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.
Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.
Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego „Długiego ogona”. Nie tylko wyjaśnia – wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album „In Rainbows”, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
„Za darmo” to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.
„Za darmo” to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.
Utwory powiązane
Książki      

Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.