EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Identity |
Wykonawca / Kompozytor | Tune |
Data wydania | 14 listopada 2014 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 43:53 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) On | 04:23 |
2) Live to Work to Live | 05:15 |
3) Disposable | 04:08 |
4) Change | 04:21 |
5) Trendy Girl | 03:26 |
6) Deafening | 05:20 |
7) Crackpot | 03:37 |
8) Suggestions | 05:37 |
9) Sheeple | 03:41 |
10) Off | 04:03 |
Dwupak tematyczny: Progresywnie i regresywnie |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Identity |
Wykonawca / Kompozytor | Tune |
Data wydania | 14 listopada 2014 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 43:53 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) On | 04:23 |
2) Live to Work to Live | 05:15 |
3) Disposable | 04:08 |
4) Change | 04:21 |
5) Trendy Girl | 03:26 |
6) Deafening | 05:20 |
7) Crackpot | 03:37 |
8) Suggestions | 05:37 |
9) Sheeple | 03:41 |
10) Off | 04:03 |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | #I’mNotAddicted |
Wykonawca / Kompozytor | Ordinary Brainwash |
Data wydania | 29 października 2014 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 58:31 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Anon.I’m | 04:16 |
2) Neophyte | 09:19 |
3) 0100Horsemen | 04:49 |
4) Disasterpiece | 07:58 |
5) Everyone’s a Scandal | 04:28 |
6) Selfie | 04:56 |
7) Stalker | 06:45 |
8) #HatersGonnaHate | 05:06 |
9) Forever20 | 05:40 |
10) Analog Afterlife in a Digital World [Coda] | 05:14 |
Bywają takie formacje – także w świecie jazzu – które działają od wielu lat, ale niekoniecznie przekłada się to na bogactwo ich dyskografii. Takim właśnie przykładem może być prowadzony przez saksofonistę Johana Jutterströma szwedzki sekstet STHLM svaga, który doczekał się właśnie dopiero drugiej w swoim dorobku płyty – „Plays Carter, Plays Mitchell, Plays Shepp”. W jej tytule nieprzypadkowo pojawiają się nazwiska wielkich mistrzów jazzu.
więcej »Próchno powoli, ale bardzo konsekwentnie buduje swoją pozycję na undergroundowej scenie. Po świetnie przyjętej ubiegłorocznej pełnowymiarowej płycie „P3” teraz wydaje aneks do niej – EP-kę zatytułowaną „3P”. W nagraniach tych trio zostało wsparte przez gości: duet Wczasy, trio Dynasonic oraz – co ucieszyło mnie najbardziej – jazzowego trębacza Wojciecha Jachnę.
więcej »Na każdą kolejną płytę jazzowo-folkowego projektu Into the Roots, któremu patronuje trębacz Piotr Damasiewicz (nierzadko, a ostatnimi laty coraz chętniej sięgający także po inne instrumenty), czekam z dużą niecierpliwością. Za każdym razem zastanawia mnie bowiem, co jeszcze nowego można odkryć na eksploatowanym od dawna polu artystycznym. Trzeci album zespołu – „Świtanie” – udowadnia, że jednak można. I to całkiem sporo.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Bez trzymanki
— Wojciech Gołąbowski
Czerpiąc pełnymi garściami…
— Sebastian Chosiński
Na folkową nutę
— Sebastian Chosiński
Elektroniczne peregrynacje
— Sebastian Chosiński
Esensja słucha: Lipiec 2012 (4)
— Sebastian Chosiński, Dawid Josz, Michał Perzyna
UWAGA, MILICJA!: Jak własowiec, to musi być bydlę
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben…
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Płyń, Pavel, płyń!
— Sebastian Chosiński
Perły ze skazą: Los bezprizornego człowieka
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Pecunia non olet
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Zimowy lament w cieniu Jupitera
— Sebastian Chosiński
Jazzowe oblicze noise’u i post-rocka
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Co tam dolary, gdy można zarabiać ruble!
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Wiem, ale nie powiem
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Z Beskidów widać Jukatan, Afrykę i Japonię
— Sebastian Chosiński
Absolutnie się nie zgodzę co do "#I’mNotAddicted", bo to najlepsza płyta Ordinary Brainwash. Tyle, że trudna, bo wymagająca dużo od słuchacza. To trochę ukłon w stronę starej, angażującej progresji. "#I’mNotAddicted" to przede wszystkim klimat melancholii, pięknego smutku. Masa w tej muzyce smaczków i przejmujących melodii. Poza tym to dość udany koncept album i słuszne są wprawdzie porównania do Wilsona, ale niesłuszne jest ich negatywne ocenianie, bo Żak zrobił świetną płytę.