Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 12 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Spellslinger

‹Spellslinger›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSpellslinger
Data produkcjilipiec 2006
Producent Horizon
Wydawca Gozoku
ISBN-10978-83-60589-00
Info64s.
Cena35,—
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
„Tutaj każdy jest panem samego siebie – panem swojego życia i panem swojej śmierci.”
Grając w Spellslingera – grę fabularną systemu d20 – poznasz Terytoria, na których znajdziesz elfy, smoki i rewolwery. To tutaj zdobędziesz bogactwo podczas gorączki złota, tutaj zmierzysz się z potwornościami Gór Szarych, tutaj odkryjesz odwieczne, skryte pod ziemią tajemnice. Wciel się w postać tubylca, wraz ze Sforą przemierzającego bezkresne prerie, albo w osadnika, który przybył do Redemption w poszukiwaniu bogactwa, sławy i wolności. Damy ci dobrą radę: jeśli masz choć trochę oleju w głowie, trzymaj się z dala od wojny między magusami i czarnorękimi… ale z drugiej strony – kto nie lubi odrobiny ryzyka.
W Spellslingerze znajdziesz niepowtarzalny system Piętn, pojawiających się przy narodzinach. Nieważne, czy jest to zaszłe bielmem oko magusa, czy znamię w kształcie półksiężyca na czole zmiennoskórego – Piętno daje niezwykłą moc, lecz na zawsze odgradza swojego posiadacza od innych mieszkańców Terytoriów.
Dodatkowo – zasady opisujące strzelaniny i broń palną oraz oparty na atutach system rzucania czarów.
Spellslinger to jeden z podręczników z linii Horizon. Każdy podręcznik z serii Horizon to pełna, samodzielna gra fabularna d20. Może być ciekawą odmianą na miesiąc; może od czasu do czasu służyć do prowadzenia pojedynczych przygód; może też stanowić tło dla epickiej kampanii, którą będziecie wspominać przez lata… Podręczniki z serii Horizon zawierają nowe, szczegółowe zasady, których można użyć w już istniejących grach, ale także pełny, inspirujący opis świata, w który z łatwością można wpasować inne gry.
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      
Miłosz Cybowski ‹Z przebaczeniem›

Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.