Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 3 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Królestwo Magii (Realms of Sorcery)

‹Królestwo Magii›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułKrólestwo Magii
Tytuł oryginalnyRealms of Sorcery
Data produkcji2006
Wydawca Copernicus Corporation
CyklWarhammer IIed.
ISBN-1083-86758-52-X
Info256s.
Cena99,—
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
Poznaj tajemnice magii!
Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplatają cały Stary Świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Ten obszerny dodatek do „Księgi Zasad” Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od najdawniejszych czasów aż po założenie Kolegiów Magii i rolę czarodziejów we współczesnym Imperium. Traktowani z niechęcią, nieufnością, a nawet strachem, czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Ukazując kulisy działania Kolegiów Magii, dodatek jest nieocenioną pomocą dla tych, którzy zdecydowali się na podążanie ścieżką wiedzy tajemnej, jak też dla tych, którzy swoje życie poświęcili zwalczaniu czarnoksiężników.
Na stronach „Królestwa Magii” znajdziesz między innymi:
  • Dziesiątki nowych zaklęć dla każdego Wiatru Magii – między innymi wrząca krew i złudzenie śmierci.
  • Wyczerpujące informacje na temat Kolegiów Magii, włącznie z ich historią, obszarami działania, ambicjami i najważniejszymi osobistościami!
  • Opis magii czarnoksięskiej, włącznie z nowymi profesjami – czarownika i czarnoksiężnika.
  • Rozszerzoną listę Przekleństwa Tzeentcha!
  • Tajemne piętna doświadczonych Magistrów.
  • Nowe zasady dotyczące odprawiania rytuałów, przygotowywania magicznych mikstur i kontrolowania chowańców.
  • Nowe magiczne eliksiry – między innymi Mikstura uśmierzania bólu i Przyjaciel opoja.
  • Nowe magiczne przedmioty – między innymi Czarna Czaszka Kalifa oraz Pierścień Fauschlagu.
  • Magia runiczna – kompletne zasady wykuwania tajemnych znaków, włącznie z tak runami jak runa ognia oraz mistrzowska runa władzy królewskiej.
  • Obszerny wykład o magicznych fenomenach i naturze magii.
  • Rola magii w Starym Świecie, włącznie z różnymi sposobami jej postrzegania przez osoby wszystkich stanów i środowisk.
  • Opis czarodziejów-renegatów, a także nieustępliwych łowców czarownic, którzy przysięgali walczyć z heretykami i czarnoksiężnikami.
  • Okrutny koniec – przygoda T.S. Luikarta, rozgrywająca się w czasie averlandzkiego Święta Wina.
  • Łatwy łup – opowiadanie Roberta Earla.
Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla graczy jak i Mistrzów Gry.
Czy potrafisz dostrzec Wiatry Magii? Czy wyczuwasz ich przypływ?
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      
Michał Oniszczuk ‹Elementarz dla adepta›

Utwory powiązane
Gry (10)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.