Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 26 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Miasto Szpiegów: Estoril 1942

Gil d’Orey, Antonio Sousa Lara
‹Miasto Szpiegów: Estoril 1942›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułMiasto Szpiegów: Estoril 1942
Data produkcjiII półrocze 2016
Autor
Wydawca Rebel.pl
Dystrybutor Rebel.pl
EAN5901549927870
Info2 - 4 osoby; od 10 lat
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
Estoril to małe miasteczko w Portugalii nieopodal Lizbony. Otaczają je piękne plaże, pogoda zawsze dopisuje, a ludzie mogą bawić się w kasynach i gościć w luksusowych hotelach. Z tego właśnie powodu w czasach drugiej wojny światowej mieścina ta przyciągała całe tłumy intrygujących person: królów, książąt, dyplomatów i wysoko postawionych polityków. Wszystkie te osobistości miały ze sobą coś wspólnego. W tych niespokojnych czasach parały się szpiegostwem. Tak samo zresztą jak wszyscy mieszkańcy miasteczka…
Podczas gry zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
Każda z postaci dysponuje siłą wpływu – bazową cechą opisującą jak skutecznym jest agentem, narodowością, która w zależności od lokacji może oferować dodatkowe bonusy lub utrudnienia, jedną lub więcej specjalnych umiejętności oraz liczbę punktów zwycięstwa, które werbujący gracz otrzyma na koniec gry za posiadanie danej postaci w swojej siatce szpiegowskiej.
W trakcie gry gracze umieszczają swoich szpiegów na planszach lokacji walcząc o zwerbowanie nowych agentów. Zwerbowane postacie wchodzą w skład siatki szpiegów gracza i w kolejnych turach mogą zostać użyte do werbowania kolejnych szpiegów, czyniąc to zwykle efektywniej od postaci z którymi zaczynamy grę.
Każda lokacja posiada unikalne warunki zmieniające warunki gry, a także jednego agenta, przydzielanego losowo, którego można w niej zwerbować.
Podczas rozgrywki gracze będą musieli planować, przewidywać i skutecznie zarządzać zestawem 6 agentów (nowi rekruci zastępują starych), tak, aby po 4 rundach posiadać jak najwięcej punktów zwycięstwa zapewnianych przez wykonane misje oraz wpływowych szpiegów zwerbowanych do swojej siatki.
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      
Jacek Jaciubek ‹Szpiega wynajmę›

Utwory powiązane
Gry      


Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.