Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 26 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Wolsung: Magia Wieku Pary

‹Wolsung: Magia Wieku Pary›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułWolsung: Magia Wieku Pary
Data produkcji30 września 2009
Wydawca Kuźnia Gier
CyklWolsung
EAN9788361659006
Info480s.
Cena59,90
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
„Wolsung: Magia Wieku Pary” to pełna akcji gra fabularna, napisana w konwencji, którą nazwaliśmy magicznym steampunkiem – czyli fantasy przeniesione w epokę wiktoriańską i czasy rewolucji przemysłowej.
Wolsung to nadzwyczajni bohaterowie, niepowtarzalny klimat i barwny świat pełen pomysłów na niezwykłe przygody. System oparty jest na własnej mechanice, stawiającej na szybką i spektakularną akcję, duże możliwości taktyczne i unikalne postaci graczy.
Wyobraź sobie świat, w którym obok ludzi mieszkają elfy, krasnoludy, niziołki i gnomy. Świat, w którym jednorożce naprawdę istnieją, skrzydlate małpy zamieszkują korony drzew a harpie toczą z gryfami podniebną wojnę o pożywienie i miejsca na gniazda. Dodaj do tego potęgę magii, zdolną do tworzenia wspaniałych dzieł – i niszczenia ich! Brzmi prawie jak Władca Pierścieni? A teraz popchnij do przodu czas. Niech mieszkańcy tego świata porzucą lśniące zbroje, miecze i zamkowe komnaty. Magiczna Rewolucja Przemysłowa zmieniła oblicze świata – wielkie huty i fabryki zastąpiły sielskie wioski a na miejscu uroczych średniowiecznych miasteczek wyrosły potężne metropolie z budynkami ze szkła i stali.
Ten świat to magiczna wersja naszego XIX wieku, w którym wiktoriańskie damy i dżentelmeni pochodzą ze wszystkich znanych z fantasy ras, a tajemnicza magia przeplata się z niesamowitą, parową techniką. Po ulicach mkną szybkie paromobile, luksusowe parowce zapewniają połączenia z zamorskimi koloniami, a nieboskłon przecinają szlaki majestatycznych sterowców. Magia, ramię w ramię z techniką, przynosi światu parowe golemy, kabalistyczne maszyny liczące i potężne, żelazne smoki.
Podręcznik zawiera:
  • 8 ras, 4 archetypy, 19 profesji i ponad 90 atutów pozwalających stworzyć niezapomnianych bohaterów,
  • Ponad 160 spektakularnych gadżetów,
  • Dokładne opisy ponad 20 krajów i 6 kontynentów na których rozgrywać się będą wasze przygody,
  • Ponad 120 przeciwników godnych waszych bohaterów,
  • Opisy 45 niesamowitych scenerii,
  • Gotowy do rozegrania scenariusz przygody, szczegółowe konspekty dwóch kampanii i 31 scenariuszy oraz 216 konkretnych pomysłów na przygody,
  • Łatwe zasady, wspierające szybką, barwną i pełną akcji grę,
  • 480 stron napisanych przez graczy i dla graczy.
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      

Gry – Publicystyka      

Gry – Wieści      





Utwory powiązane
Gry (9)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.