Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 11 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Gry fabularne. Nowe zjawisko kultury współczesnej

Jerzy Zygmunt Szeja
‹Gry fabularne. Nowe zjawisko kultury współczesnej›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułGry fabularne. Nowe zjawisko kultury współczesnej
Data wydania17 kwietnia 2004
Autor
Wydawca RABID
ISBN83-88668-77-2
Format232s. 145×205mm
Cena33,—
Gatunekpodręcznik / popularnonaukowa
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSelkar.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj / Kup
Jerzy Zygmunt Szeja
Opis wydawcy
Narracyjne gry fabularne i gry komputerowe są nowym składnikiem kultury współczesnej – powstały zaledwie trzydzieści lat temu, prawie jednocześnie. Jestem od nich nieznacznie starszy, ale uznaję się za ich rówieśnika – zwłaszcza dlatego, że tym mianem z chęcią obdarzamy tych, z którymi dorastaliśmy, z którymi bawiliśmy się w młodości. W moim przypadku ta zabawa nie skończyła się po osiągnięciu dojrzałości – wręcz przeciwnie. Nic więc dziwnego, że mam do przedmiotu swoich badań stosunek bardzo osobisty.
Jerzy Szeja
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      
Igor „Ingwar” Kałat ‹RPG, literatura i gry wideo›

Gry – Publicystyka      

Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.