Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 26 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Posiadłość Szaleństwa 2 edycja (Mansions of Madness: Second Edition)

Corey Konieczka
‹Posiadłość Szaleństwa 2 edycja›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułPosiadłość Szaleństwa 2 edycja
Tytuł oryginalnyMansions of Madness: Second Edition
Data produkcjigrudzień 2016
Autor
Wydawca Galakta
Info1-5 graczy, od 14 lat
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
Odkrycie tajemnicy może drogo Cię kosztować…
Galakta przygotowuje nową edycję Posiadłości Szaleństwa
Badacze stają na progu opuszczonej posiadłości. Słyszeli o dziwnych wydarzeniach, które miały miejsce w okolicy i postanowili to sprawdzić. Przed wejściem czują jednak dziwny niepokój. Atmosfera gęstnieje, cisza staje się nie do wytrzymania. Pełni złych przeczuć wchodzą do środka – drzwi zatrzaskują się, pozostawiając ich samych w ciemności, gdzie nieustannie coś ich obserwuje.
Druga edycja gry Posiadłość Szaleństwa ukaże się po polsku nakładem Galakty. Gracze znów będą mieli okazję zwiedzić starą Posiadłość, rozwiązać niezwykłe zagadki i zmierzyć się z potworami, jednak tym razem w zupełnie nowym wydaniu, znacznie usprawnionym i zmienionym w porównaniu do poprzedniej edycji.
Nowi bohaterowie, przedmioty, czary i wyzwania zapewnią graczom godziny (jeśli nie dni i tygodnie) ciekawej i wciągającej rozgrywki. Seria scenariuszy poprowadzi badaczy po tajemniczej posiadłości i przyległych do niej terenach. Gracze spotkają na swojej drodze nie tylko krwiożercze bestie, ale także intrygujące postaci, z którymi będą mogli porozmawiać.
Do gry potrzebna będzie specjalna aplikacja, dostępna na wszystkie popularne systemy, która umożliwi graczom lepsze przeżycie przygody. Ponieważ w tej edycji to aplikacja czuwa nad rozmieszczeniem żetonów, układem mapy i zachowaniem potworów, gracze mogą skupić się na eksploracji i rozwiązywaniu zagadki. Oznacza to, że gra jest w stu procentach kooperacyjna (lub do momentu, w którym jednego z badaczy dosięgnie macka szaleństwa – wtedy warunki zwycięstwa mogą się zmienić).
Więcej informacji o grze można znaleźć w najnowszym artykule na stronie Galakty:
http://galakta.pl/odwiedzisz-posiadlosc-szalenstwa/
Teksty w Esensji
Gry – Publicystyka      


Utwory powiązane
Gry (11)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.