Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 19 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Redakcja Esensji

Skład redakcji Esensji

Redakcja Esensji

Skład redakcji Esensji
Konrad Wągrowski
Konrad Wągrowski
Redaktor naczelny
Konrad Wągrowski ‹konrad@redakcja.esensja.pl
Z-ca redaktora naczelnego
Miłosz Cybowski
Wojciech Gołąbowski (sekretarz redakcji)
Natalia Bieniaszewska, Miłosz Cybowski, Wojciech Gołąbowski, Jarosław Loretz, Agnieszka „Raven” Szmatoła
Joanna ‘Jo’Asia’ Słupek (kierownik działu), Andreas Boegner, Jędrzej Burszta, Sebastian Chosiński, Dominika Cirocka, Miłosz Cybowski, Jakub Gałka, Sławomir Grabowski, Jacek Jaciubek, Dawid Kantor, Anna Kańtoch, Joanna Kapica-Curzytek, Michał Kubalski, Magdalena Kubasiewicz, Marcin Knyszyński, Paweł Laudański („Wiatr ze Wschodu”), Jarosław Loretz, Marcin Łuczyński, Daniel Markiewicz, Marcin Mroziuk, Karolina Rochnowska, Joanna Sapa, Agnieszka ‘Achika’ Szady, Mieszko Wandowicz, Konrad Wągrowski
Konrad Wągrowski (kierownik działu), Piotr Dobry (z-ca kierownika działu), Sebastian Chosiński, Marcin Knyszyński, Adam Lewandowski, Jarosław Loretz, Marcin Mroziuk, Agnieszka ‘Achika’ Szady, Kamil Witek
Marcin Osuch (kierownik działu), Sebastian Chosiński, Miłosz Cybowski, Maciej Ficner, Jakub Gałka, Marcin Knyszyński, Agnieszka ′Achika′ Szady, Konrad Wągrowski
Agata Hanak (kierownik działu), Miłosz Cybowski, Wojciech Gołąbowski, Kuba ‘Mandrake’ Gromnicki, Marcin Mroziuk, Konrad Wągrowski
Michał Perzyna (kierownik działu), Sebastian Chosiński, Piotr „Pi” Gołębiewski, Dawid Josz, Paweł Lasiuk, Przemysław Pietruszewski, Jakub Stępień, Jacek Walewski
Sebastian Chosiński, Wojciech Gołąbowski, Agnieszka ‘Achika’ Szady
Józef Bilski
Wojciech Gołąbowski (kierownik działu), Adam Kordaś, Joanna Słupek
Dział korekty
Matylda Kępa
Dział Public Relations
Miłosz Cybowski, Agata Hanak, Jacek Jaciubek, Joanna Kapica-Curzytek
Dział techniczny
Wojciech Gołąbowski, Joanna ‘Jo’Asia’ Słupek
Współpracownicy
Olga Dąbrowska, Andrzej ‘Gastar’ Diaczuk, Piotr ‘Grabcu’ Grabiec, Agnieszka ‘Ignite’ Hałas, Tomasz Kontny, Tomasz Kujawski, Rafał Kulik, Kira Leśków, Robert Łada, Rafał Maćkowski, Agnieszka Majchrzak, Łukasz Matuszek, Dorota Myszka, Piotr ‘sabat’ Niemkiewicz, Wojciech Orliński, Joanna Petruczenko, Tomasz Sidorkiewicz, Szymon Sokół, Tatsu, Artur Wawrzaszek, Tomasz Witas, Krzysztof Wójcikiewicz, Mirosław Zucholl
Oryginalną szatę graficzną The VALETZ Magazine, jak również Framzety zaprojektował flEa. Przygotowane przez niego skrypty, odpowiednio zmodyfikowane, są stosowane do dziś do tworzenia numerów Esensji.
koniec
1 stycznia 2004

Komentarze

1 2 »
06 I 2012   21:26:46

to moja opinia ale powiem że poprzedni wygląd strony był o wiele lepszy. teraz nie mogę się połapać i dużo natrudzić żeby cokolwiek znaleźć...

14 II 2012   21:46:13

Droga Redakcjo,
Piszę do Was gdyż chciałem się pochwalić, że Orkanaugorze z KOMIKSU to ja, wasz ulubiony TŁUMACZ (z innej rubryki) Jarosław Rybski, choć niektóre komiksy zdziwiły mnie, bo ich nie znam ...

07 II 2013   21:31:21

Proponuję zlikwidować te wspaniałe "ciekawe wiadomości z sieci" wyskakujące notorycznie i zasłaniające prawie pół ekranu, bo jedynie zniechęcają zarówno do przeglądania Esensji, jak i onetu.

08 II 2013   09:10:57

@kendo - niestety, tak czasami wygląda płatna reklama.

08 II 2013   15:18:06

Wojciech, ja rozumiem, czym jest reklama i nie chcę z nią walczyć, tylko czasami niektóre pomysły reklamodawców potrafią bardziej zaszkodzić, niż pomóc. Niechże to sobie wyskakuje co kilka stron jak w normalnych portalach, albo istnieje jako osobna rubryka na każdej stronie nie zasłaniająca jednak treści artukułów, wtedy ktoś chętniej na nią zerknie, może i kliknie jak go coś zaciekawi. Moim skromnym zdaniem warto to uświadomić osobie odpowiedzialnej za taką formę tej konkretnej reklamy.

16 III 2013   15:50:24

Rozumiem, że z czegoś trzeba żyć, ale proszę się zastanowić, czy opłaca się skórka za wyprawkę. Jeżeli jeszcze kilka razy zaproponują mi udział w badaniu, kupno czegoś, a link onetu wjedzie na tekst, po prostu zrezygnuję z odwiedzania Esensji.Znajomi mówią podobnie. To komu wtedy będziecie pokazywać te wspaniałe reklamy? Tym, którzy i tak nie umieją czytać, więc ich to nie wkurza? Gratuluję.

16 III 2013   22:53:38

Wy macie jakieś dziwne problemy. Wystarczy jedna wtyczka blokująca skrypty do przeglądarki i żadne reklamy ani banery nie zaśmiecają strony.

16 III 2013   23:46:38

@ R.F.:

Tak, ale wtedy chyba Esensja nie dostaje swojej działki od reklam.

17 III 2013   10:04:22

Niby czemu? przecież te reklamy nadal tam są, po prostu twoja przeglądarka ich nie wyświetla.

17 III 2013   10:31:41

@R.F. Doprawdy? to by było rozwiązanie. Okno Onetu też zniknie? To ono jest głównym problemem.

1 2 »

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO
Esensja

24 V 2018

Dnia 25 maja 2018 zmienia się prawo o ochronie danych osobowych. W związku z tym prezentujemy zasady zarządzania danymi osobowymi w naszym serwisie.

więcej »

Piąty konkurs na recenzję filmową
Esensja

18 IV 2017

Już po raz piąty zapraszamy do nadsyłania tekstów w konkursie na recenzję filmową. Zapoznajcie się ze szczegółami – w tym listą filmów do recenzji.

więcej »

Najlepsze teksty 15-lecia Esensji!
Esensja

31 X 2015

Po raz trzeci pomóżcie nam wybrać najlepsze teksty w historii Esensji – zrobimy z nich specjalnego e-booka!

więcej »

Polecamy

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.