EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Aimer, boire et chanter |
Reżyseria | Alain Resnais |
Zdjęcia | Dominique Bouilleret |
Scenariusz | Alan Ayckbourn, Jean-Marie Besset, Laurent Herbiet, Alain Resnais, Caroline Silhol |
Obsada | Sabine Azéma, Hippolyte Girardot, Caroline Sihol, Michel Vuillermoz, Sandrine Kiberlain, André Dussollier, Alba Gaïa Kraghede Bellugi |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 108 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Berlinale 2014: Teatr Telewizji |
EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Aimer, boire et chanter |
Reżyseria | Alain Resnais |
Zdjęcia | Dominique Bouilleret |
Scenariusz | Alan Ayckbourn, Jean-Marie Besset, Laurent Herbiet, Alain Resnais, Caroline Silhol |
Obsada | Sabine Azéma, Hippolyte Girardot, Caroline Sihol, Michel Vuillermoz, Sandrine Kiberlain, André Dussollier, Alba Gaïa Kraghede Bellugi |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 108 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Miejsce | Berlin |
Od | 6 lutego 2014 |
Do | 16 lutego 2014 |
WWW | Strona |
„Czy przeszczepiając człowiekowi mózg świni, będzie on jeszcze człowiekiem czy już świnią?” – zdanie wypowiedziane przez jednego z nastoletnich bohaterów „Monstera” spokojnie mogłoby posłużyć za oś scenariusza w filmie Davida Cronenberga.
więcej »Przyznaję, że filmowymi ekranizacjami powieści Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” zająłem się nie „po bożemu”, bo od końca. Najpierw przedstawiłem pięcioodcinkowy miniserial z 1978 roku, a dopiero teraz zabieram się za nakręconą dwie dekady wcześniej dwuczęściową kinową epopeję autorstwa Rafaiła Perelsztejna.
więcej »Z zainteresowaniem obserwujemy, jak rodzeństwo MacLeanów niezależnie od siebie poznaje prawdę o Krypcie 31. A choć obecna sytuacja Lucy i Norma wygląda zupełnie inaczej, to każde z nich staje przed trudną decyzją. Kolejnych cennych wyjaśnień dotyczących działalności Vault-Tec dostarczają zaś widzom wspomnienia Coopera Howarda.
więcej »Nurkujący kopytny
— Jarosław Loretz
Latająca rybka
— Jarosław Loretz
Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Berlinale 2014: Mała Lady Makbet
— Marta Bałaga
Berlinale 2014: Rodzinny portret
— Marta Bałaga
Berlinale 2014: Ostrożnie, pożądanie
— Marta Bałaga
Berlinale 2014: Maria łaski pełna
— Marta Bałaga
Berlinale 2014: Mission: Impossible
— Marta Bałaga
Berlinale 2014: Anioły w Ameryce
— Marta Bałaga
Berlinale 2014: Nagle, zeszłego lata
— Marta Bałaga
Świat zapośredniczony
— Anna Kazejak-Dawid
Mała Lady Makbet
— Marta Bałaga
Rodzinny portret
— Marta Bałaga
Skok na głęboką wodę
— Hippolyte Girardot, Caroline Sihol
Podwójne życie Zhanga Zili
— Fan Liao
Ostrożnie, pożądanie
— Marta Bałaga
Maria łaski pełna
— Marta Bałaga
Mission: Impossible
— Marta Bałaga
Anioły w Ameryce
— Marta Bałaga
Był sobie chłopiec
— A.J. Edwards
Co nam w kinie gra: Pakt z diabłem
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Zabić Irlandczyka
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Portret niedokończony
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Na szczytach świata
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Niebezpieczny związek
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Jednym głosem
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Pan Turner
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Cena sławy
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Magical Girl
— Marta Bałaga
Cannes 2015: Wojna jest w nas
— Marta Bałaga