Data wydania:
sierpień 2002
Tłumaczenie:
Ewa Skórska
Wydawca:
Amber
ISBN:
83-241-0033-4
Cena:
29,80
Głębia – świat wirtualny, alternatywna rzeczywistość, wykreowana w pamięci globalnej sieci. Można w niej pracować, bawić się, uprawiać seks, pić i grać. Ale wychodzi się dopiero wtedy, gdy timer (…)
Data wydania:
15 maja 2009
Wydawca:
MAG
ISBN:
978-83-7480-131-7
Głębia – świat wirtualny, alternatywna rzeczywistość, wykreowana w postaci globalnej wioski. Można w niej pracować, bawić się, pić i grać, Ale wychodzi się dopiero wtedy, gdy timer wyrzuci (…)
Data wydania:
listopad 2002
Tłumaczenie:
Ewa Skórska
Wydawca:
Amber
ISBN:
83-241-0153-5
Cena:
34,80
Od dwóch lat nikt już nie tonie w Głębi. Nurkowie-ratownicy przestają być potrzebni. Nie są już elitą wirtualnej społeczności. Ale pewnego dnia znowu nadchodzi ich czas. W Deeptown pojawia się (…)
Data wydania:
11 września 2009
Tłumaczenie:
Ewa Skórska
Wydawca:
MAG
ISBN:
978-83-7480-144-7
Cena:
29,99
Głębia – świat wirtualny, alternatywna rzeczywistość, wykreowana w pamięci globalnej sieci. Można w niej pracować, bawić się, uprawiać seks, pić i grać Ale wychodzi się dopiero wtedy, gdy timer (…)