W okolicy czai się grzyb!
Co gorsza nie jest to zwykły muchomorek, ale grzyb z Yuggoth!
Kiedy przedstawiciele starszych ras z uniwersum H. P. Lovecrafta nagle trafiają na Dziwny Zachód, czas (…)
Ciekawy, przerażający bestiariusz do gry Zew Cthulhu pełen istot z Mitów. 108 stron zapełniono opisami wielu stworów pojawiających się dotąd we wcześniej opublikowanych przygodach oraz (…)
Pierwsza pozycja Biblioteki Białego Wilka. Pierwszy numer podręcznika dodatkowego do gry Wiedźmin: Gra Wyobraźni. Zawiera informacje o driadach, hamadriadach i Brokilonie – pradawnej puszczy (…)
Novigrad. Miasto uciech. Miasto niebezpieczeństw. Miasto niespodzianek.Witajcie, wędrowcy. I zagłębcie się w opisie tego niezwykłego miejsca. Chcecie dowiedzieć się czegoś o kulcie Wiecznego (…)
Trzeci numer nieregularnika poświęconego Wiedźminowi: Grze Wyobraźni. Znajdziesz w nim wiele niezwykłych sekretów. Ten dodatek poświęcony jest bowiem tajnym służbom i wojnie wywiadów państw (…)
LATARNIA NADZIEI
SANKTUARIUM CIENI
Byzantium Secundus to centrum Znanych Światów i stolica cesarstwa. Nie ma ważniejszej planety w ludzkim wszechświecie. Nie ma też miejsca, w którym snuto by (…)
Na pozór Bögenhafen jest spokojnym miastem. Trwa właśnie doroczne święto Schaffenfest. Bohaterowie, wmieszani w tłum mieszczan i chłopów, korzystają z uroków miejskiego życia.
Ale spokój jest (…)
Witamy!
Czekają Cię Święta na Dziwnym Zachodzie!
Ronan Lynch, pechowa Betty i Van Helter nie mają pojęcia, przeciwko czemu się pzeciwstawiają. Przyjeli tylko zlecenie od pewnego bogacza, (…)
Znajdziesz tu obszerne informacje o cesarstwie Nilfgaardu i jego mapę oraz kalendarium wydarzeń opisanych w pięciu tomach sagi o Wiedźminie. Wojowników i Wiedźminów zainteresują niesamowite (…)
Kolejna z doskonałych kampani do Zew Cthulhu – równie klasyczna jak „Maski Nyarlhotepha”. Jej akcja rozpoczyna się w roku 1927, roku wolności, jazzu i bogacącej się Ameryki. W czasie kiedy (…)