Wielcy Przedwieczni przybyli na naszą planetę z gwiazd. Eony przed nadejściem ludzi niepodzielnie władali Ziemią. Pozostałości ich miast wciąż można odnaleźć na samotnych wyspach Pacyfiku, pośród (…)
Marzenia ma każdy, ale w niewielu wypadkach stają się one rzeczywistością. W niniejszym podręczniku znajdziesz wszystki informacje, które niezbędne są do poprowadzenia scenariusza w Krainach (…)
Stając twarzą w twarz z okropieństwami Mitów Cthulhu Badacze będą potrzebować wszelkiej pomocy, jaką tylko zdołają uzyskać. Ta książka jest im więc niezbędna.
„Podręcznik Badacza Tajemnic” (…)
Ciekawy, przerażający bestiariusz do gry Zew Cthulhu pełen istot z Mitów. 108 stron zapełniono opisami wielu stworów pojawiających się dotąd we wcześniej opublikowanych przygodach oraz (…)
Kolejna z doskonałych kampani do Zew Cthulhu – równie klasyczna jak „Maski Nyarlhotepha”. Jej akcja rozpoczyna się w roku 1927, roku wolności, jazzu i bogacącej się Ameryki. W czasie kiedy (…)
Nareszcie. Gwiazdy są bliskie idealnego układu. Wkrótce plan Nyarlathotepa zostanie zrealizowany i świat nieodwracalnie się zmieni! Ale do tej chwili upłynie jeszcze trochę czasu…
Oto (…)
Przerażające podróże to zbiór dziewięciu przygód, których akcja toczy się w latach dwudziestych XX wieku – w czasach, kiedy Europa i Świat wciąż były miejscem przestronnym, a podróże zajmowały (…)
Serce grozy to krótka kampania osadzona w latach dwudziestych XX wieku. Jej akcja ma miejsce w Kanadzie – Badacze Tajemnic poznają przedstawicieli potężnego montrealskiego rodu Lavoie i zagłębią (…)
Oto kampania najwyższej klasy. Andruszkiewicz, jeden z autorów, którzy sprawili, iż system Zew Cthulhu stał się systemem kultowym na polskim rynku, pracował nad tym dziełem przez kilka lat. Jest (…)
W tej księdze znajdziesz opisy dziesiątków przerażających istot, które na zawsze odmienią prowadzone przez Ciebie sesje – Zewnętrznych Bogów, Wielkich Przedwiecznych, Awatarów itp… Wszystkie (…)