Marzenia ma każdy, ale w niewielu wypadkach stają się one rzeczywistością. W niniejszym podręczniku znajdziesz wszystki informacje, które niezbędne są do poprowadzenia scenariusza w Krainach (…)
"Muj magikowy klejnot zaśfiecił f śfiontyni pokurczuf, nobo koleina stobycz bydź tusz tusz. Ktypy Torgoch to wtendy wjedźieć. Hoćjasz hopaki dajom dyla, muszem iakoś wrucidź po drugjego kamjenia, (…)
Pierwsza polska gra fabularna, której fragmenty prezentowano w odcinkach od pierwszego numeru "Magii i Miecza". Podręcznik zawiera bardzo rozbudowane reguły, szczegółowo opisujące wszystko, co (…)
Dodatek do gry Earthdawn, zawierający zasady pozwalające bohaterom przekroczyć granice ustalone w podręczniku głównym. Teraz mogą oni awansować aż na piętnaste kręgi, zdobyć nowe talenty i (…)
Witajcie wy, którzy zostaliście dopuszczeni do pierwszej „Księgi Wiedzy Tajemnej”. Otwórzcie ją, a stanie się wasza mądrością, która w Warhammer Fantasy Roleplay może być światłem tak dla (…)
Cesarz Alexius wysłał Rycerzy Poszukujących, by przygotowali raporty o wszystkich zakątkach Znanych Światów, należących do jego imperium. Drugi tom tego przeglądu dotyczy lenn al-Malików (…)
Cesarz Alexius wysłał Rycerzy Poszukujących, by przygotowali raporty o wszystkich zakątkach Znanych Światów, należących do jego imperium. Pierwszy tom tego przeglądu dotyczy lenn Hawkwoodów — (…)
Podręczne źródło informacji niezbędne dla każdego Mistra Gry prowadzącego Earthdawn.
„Magia: Księga wiedzy tajemnej” rozszerza zastosowania magii w grze „Earthdawn: Przebudzenie Ziem”, zawiera (…)
Jest rok 1877, ale historia potoczyła się innym torem. Wojna domowa wciąż trwa, a Stany Zjednoczone i Konfederacja nie dążą do porozumienia. Indianie odzyskali swe plemienne terytoria, a (…)