Magya nie umarła.
Otwórz oczy i ujrzyj mystycznym wzrokiem,
Jak Wojna szaleje,
A Rozliczenie stoi w zasięgu ręki
Po jednej stronie stoją Inni,
Którzy wypaczyliby świat swymi szalonymi (…)
Tak się stanie, mocą mojej woli!
„Kształtujemy rzeczywistość, jesteśmy mistrzami Ścieżki. Poruszamy Kołem Tworzenia w jego biegu do przodu i sprzeciwiamy się tym, którzy chcieliby je (…)
Z Naszych Archiwów…
Praca Narratora nie kończy się nigdy. Lecz kilka pomocnych tabel, tajemnic i ściągawek może uczynić jego (lub jej) życie o wiele łatwiejszym.
Na Twój Stół: (…)
Mrok szczerzy kły
Poza horyzontem ciemne moce szarpią obrzeżami rozsądku, bijąc w materię rzeczywistości w poszukiwaniu ostatecznego mroku.
Nephandi, Kusiciele
Maruderzy, Piechota (…)
Mokry asfalt odzwierciedlał neony i ciemność równie beznamiętnie. U moich stóp leżało kolejne życie. Przełknąłem ślinę, klęknąłem i poczułem jej przerywany puls. Pogłaskałem jej policzek. Dotyk (…)
Czy ośmielisz się podróżować po tajemniczych zakątkach Świata Mroku? Podróżować do tych zakazanych miejsc, gdzie nawet wampiry boją się chadzać. Stąpać po eleganckich salonach europejskiej (…)
Wampir Maskarada – gra fabularna, od kilku lat będąca najlepiej sprzedającym się systemem na świecie. Świat Wampira to gotycko-punktowa wizja świata, świata mroku. Zewnętrznie nie różni się on (…)
Sabat: Przewodnik Gracza zawiera historię i tajemnicę Sabatu, łącznie z mitami i tradycjami; zasady tworzenia bohaterów Sabatu; nowe klany, linie krwi, Dyscypliny, Zdolności, rytuały i dużo, dużo (…)
Mumia: Druga Edycja zawiera uaktualnione informacje dotyczące historii i kultury mumii; szczegółowe zasady grania mumiami w Świecie Zmarłych Upiora; moce w stylu Legionów Potworów do tworzenia (…)
Lękają się ich wszyscy. Liczni ich poszukują. Odrzucają składanie wszelkich hołdów, ale godzą się na polowanie na członków Rodziny za zapłatę w Krwi. Assamici zdecydowanie są jednym z najbardziej (…)