Przygoda „Noc Krwi” została pierwotnie napisana dla pierwszej edycji WFRP i opublikowana w numerze 87 magazynu „White Dwarf” w marcu 1987 roku. Szybko zyskała popularność wśród fanów, w związku (…)
Jesteś Samotnym Wilkiem – ostatnim z Lordów Kai. W twojej ojczyźnie szaleje zacięta wojna, gdy nikczemni Mroczni Władcy z zachodu rozpoczynają oblężenie stolicy.
Król wysłał cię w (…)
Odcięty od potęgi Imperium przez Wielką Wyrwę i oblężony ze wszystkich stron przez wydostające się ze szczeliny w rzeczywistości demoniczne siły system Gilead pozostaje bastionem wiary w (…)
Wkroczenie do Starego Świata, przesiąkniętego podstępem, machinacjami i walką o władzę, nie jest zadaniem dla osób o słabym sercu – nawet jeśli masz cenionego mentora, który poprowadzi cię przez (…)
Jesteś Samotnym Wilkiem – ostatnim z Lordów Kai. Na południu twojej ojczyzny rozciąga się bogata choć odległa prowincja górnicza Ruanon. Gdy nagle ustają regularne dostawy złota, Król wysyła (…)
Podczas Święta Pamięci mieszkańcy Świetlistej Włóczni zbierają się, by wspominać ofiary Nekrowstrząsu. Jednak gdy mieszkańcy opłakują zmarłych, niespokojne duchy ponownie powstają, by przejąć (…)
W czasie Hexensnachtu, gdy odchodzący rok budzi zmarłych, wzywając ich z nieoznaczonych grobów oraz niepoświęconych miejsc spoczynku, tylko przeklęci i potępieni opuszczają domostwa. (…)
„Pomniki Reiklandu” oferują pięć wyjątkowych monumentów, posągów i wież, idealnych do wplecenia w trwającą kampanię Warhammer Fantasy Roleplay lub do rozpoczęcia nowej przygody. Każdy z nich jest (…)
Burza Chaosu minęła! Rozpoczyna się nowa przygoda!
Zgliszcza jeszcze nie ostygły, a ranni wciąż umierają w lazaretach. Wojska Archaona zostały pokonane, a dumne Middenheim wciąż stoi na (…)
Dodatek „Przygody w Reiklandzie” oferuje ponad 50 pomysłów na przygody mających za zadanie zainspirować Mistrzów Gry do obmyślania własnych historii wykorzystujących miejsca opisane w Rozdziale (…)