Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 21 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Esensjopedia


Gry (8)  Tylko gry

Wpisz frazę:

Filtry


Data wydania:
Gatunek:
Nośnik:
Wydawca/dystrybutor:
Wyczyść wszystko

Sortowanie

alfabetycznie
   
po dacie
   

Opcje dodatkowe

Szukaj po wszystkich osobach powiązanych z wynikami (domyślnie tylko 'Autor' dla książek, 'Reżyser' dla filmu, etc.)
Szukaj dokładnie (pomija wyniki pasujące częściowo)
Pokaż pełne info (więcej informacji o znalezionych wynikach)

Wyników na stronie:

Wydawca: IPN
„111” jest planszową grą historyczną przeznaczoną dla dwóch osób. Jej akcja rozgrywa się we wrześniu 1939 r. i odtwarza walkę w obronie polskiego nieba, jaką toczyła m.in. 111 eskadra myśliwska. (…)

Wydawca: IPN
Zadaniem 7. Eskadry Myśliwskiej jest powstrzymanie 1. Armii Konnej, która galopuje w kierunku Lwowa. Polscy i amerykańscy lotnicy starają się zatrzymać natarcie bolszewików na linii Bugu. Po raz (…)

Wydawca: IPN
Cena: 29,95
Gra „Awans: zostań marszałkiem Polski” służy przybliżeniu młodzieży polskich stopni wojskowych z 1939 r. Grając kartami z naramiennikami od szeregowca do marszałka Polski, gracze poruszają się po (…)

Wydawca: IPN
Cena: 45 zł
Gra planszowa „Kolejka” opowiada o realiach życia codziennego w latach schyłkowego PRL. Zadanie graczy (od 2 do 5) wydaje się proste. Muszą wysłać swoją, złożona z pięciu pionków, rodzinę do (…)

Wydawca: IPN
Akcja gry rozpoczyna się w roku 1914 i trwa do 1920. Plansza przedstawia obszar przyszłej Polski. Gracze podejmują działania właściwe bohaterom czasów walk o niepodległość: starają się szerzyć (…)

Wydawca: IPN
200% normy! Cztery dodatki w jednym!
„Ogonek” wprowadza do gry nowe kolejkowe emocje. Dzięki rozszerzeniu dla szóstego gracza będzie mogli zmierzyć się z rzeczywistością lat osiemdziesiątych (…)

Wydawca: IPN
Edukacyjne planszowe gry historyczne Instytutu Pamięci Narodowej od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Doceniane są zarówno przez szerokie grono odbiorców, nauczycieli i wychowawców, jak (…)

Wydawca: IPN
„Znaj Znak – Monte Cassino” jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza na temat jednej z najważniejszych bitew II wojny światowej przychodzi samoistnie podczas zabawy. W (…)

Polecamy


Patronaty Esensji



Jason
‹Low Moon i inne historie›


Philippe Berthet
‹Fortuna Winczlavów #3: Danica 1965 (okładka A)›


Derib
‹Buddy Longway #4: Daleko od bliskich›


Zuzanna Dulińska
‹Notatki spod poduszki›


Gilles Chaillet
‹Vinci. Złodziej twarzy›

Z komentarzy

  • Lepiej już było?
    @Mieszko - dobre, nie wpadłabym na możliwość odczytania tego komentarza inaczej w kwestii tego, (…)
    – Beatrycze, 16 V 10:38
  • Odtrutka na szkolną traumę
    A ja czekam na wznowienie "Kalejdoskopu matematycznego" H. Steinhausa
    – LT, 14 V 19:37
  • Lepiej już było?
    Wszak to trzy bardzo konkretne, merytoryczne informacje. 1. Huyas Vulva sugeruje. GREG (…)
    – mbw, 13 V 01:18
  • Lepiej już było?
    Ten komentarz zaiste powalił mnie swoją błyskotliwością i merytorycznym podejściem.

    – Beatrycze, 10 V 10:24
  • Lepiej już było?
    Huyas Vulva Harakiri sugeruje! ... ja pier*olę. Ciemnogród znalazł sobie proroka.
    – GREG, 9 V 14:44
przeglądaj komentarze »
Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.