Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 6 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Gry

Magazyn CCXXXV

Podręcznik

Kulturowskaz MadBooks DriveThruRPG.com Skapiec.pl

Nowości

growe

  • Vow of Absolution
    Calum Collins, Christopher Colston, Chris Edwards, Christopher Handley, Jordan Goldfarb, Pádraig Murphy
więcej »

Zapowiedzi

growe (wybrane)

więcej »

‹Brothers in Arms: Road to Hill 30›

EKSTRAKT:90%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułBrothers in Arms: Road to Hill 30
Tytuł oryginalnyBrothers in Arms: Road to Hill 30
Data produkcji18 marca 2005
Producent
Producent Gearbox Software
Wydawca Ubi Soft
Dystrybutor CD Projekt
Cena99,—
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk

Droga ku wojennemu wzgórzu…
[„Brothers in Arms: Road to Hill 30” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
„Brothers in Arms” nie jest kolejną zwykłą strzelanką nawiązującą do II wojny światowej. Taktyka „biegnij i strzelaj przed siebie!” nawet na niskim poziomie trudności kończy się rychłą śmiercią gracza.

Szymon ‘Raptor’ Siesicki

Droga ku wojennemu wzgórzu…
[„Brothers in Arms: Road to Hill 30” - recenzja]

„Brothers in Arms” nie jest kolejną zwykłą strzelanką nawiązującą do II wojny światowej. Taktyka „biegnij i strzelaj przed siebie!” nawet na niskim poziomie trudności kończy się rychłą śmiercią gracza.

‹Brothers in Arms: Road to Hill 30›

EKSTRAKT:90%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułBrothers in Arms: Road to Hill 30
Tytuł oryginalnyBrothers in Arms: Road to Hill 30
Data produkcji18 marca 2005
Producent
Producent Gearbox Software
Wydawca Ubi Soft
Dystrybutor CD Projekt
Cena99,—
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Jestem pod przeogromnym wrażeniem tego, czego dokonali developerzy z Gearbox Software. Zapowiada się pogromca „Call of Duty”? Nie… to jest pogromca „Call Of Duty”! Tak świetnej gry FPP na bazie II Wojny Światowej już dawno nie widziałem. Jako gra konsolowa niczym nie ustępuje innym FPP, jest wręcz od nich lepsza – nie chcę na razie porównywać jej bezpośrednio do „Halo” 2, bo to nie do końca ten sam typ gry, jednak w mojej opinii jest to jeden z trzech najlepszych FPSów w historii konsol (między innymi obok wspomnianego „Halo”). W stylizacji tytuł przypomina „Band Of Brothers” (chociażby strukturą gry podzieloną na rozdziały traktujące o różnych epizodach wojennych zmagań), za którym bardzo przepadam. Gra jest bardzo realistyczna (na przykład celownik jest standardowo wyłączony – jeżeli się chce, można uczynić go widocznym w opcjach). Grafika jest naprawdę bardzo ładna i niemal w pełni korzysta z możliwości konsoli, przez co wygląda na produkcję specjalnie tworzoną na Xboxa (mimo iż została wydana także na inne platformy – PS2 oraz PC). Na standardowych ustawieniach reakcje na polecenia Gracza wydają się troszkę ociężałe, trzeba dostosować czułość pada w opcjach. W oryginalnym ustawieniu przycisków bardzo niewygodne jest także rzucanie granatów, reszta jest już jak najbardziej w porządku.
Grę wyposażono w tryb, który zatrzymuje akcję (Situational Awarness) i pozwala nam przyjrzeć się dokładnie terenowi – w tym rozlokowaniu przeciwników – z lotu ptaka, w celu zaplanowania boju, oraz w możliwość wydawania poleceń drużynie. Co do muzyki – jeżeli ktoś oglądał wspomniane już „Band Of Brothers”, to wie, czego się spodziewać, zarówno, jeśli chodzi o motywy, jak i jakość – czyli spokojnych, nieco melancholijnych utworów. Jedyną jak na razie wadą „BiA” jest czas wczytywania gry, zwłaszcza, że przy każdym restarcie przeładowywany jest zawsze cały etap. Szkoda jeszcze może, że dialogów nie można słuchać za pomocą headseta.
„BiA” naprawdę przydało mi do gustu, i mam dziwne przeczucie, że z tą pozycją spędzę przed TV dłuższy czas. Jestem po prostu zachwycony tą grą!
Platformy:
  • PS2
  • Xbox
  • PC
Plusy:
  • klimat wzorowany na „Band Of Brothers”
  • wykonanie
  • dodatki (do odblokowania)
  • Situational Awarness
Minusy:
  • długie czasy ładowania
  • drobne niedopracowania
  • brak możliwości słuchania dialogów przez headset
koniec
26 maja 2005

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Czym by tu zapełnić spiżarnię?
Wojciech Gołąbowski

4 V 2024

Wydane przez Naszą Księgarnię „Orzeszki ze ścieżki” nie są, wbrew pozorom, grą łatwą. To strategia, w której do końca nie wiadomo, kto wygra.

więcej »

Zapiski niedzielnego gracza: Wolność i swoboda
Miłosz Cybowski

14 IV 2024

„Broforce” nie jest grą nową, ale lubię do niej wracać – ta brutalna platformówka nabija się z popkulturowych klisz w sposób podobny do filmowej serii „Expendables”. Robi to jednak o wiele lepiej. I zabawniej.

więcej »

Krótko o grach: Rodzina jest najważniejsza
Miłosz Cybowski

6 IV 2024

„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” jest jedną z tych gier, które w świetnym stylu łączą ze sobą temat z mechaniką. Rozbudowa drzewa genealogicznego naszej rodziny, aranżowanie udanych mariaży i dbanie o kolejnych potomków naprawdę wciąga.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Inne recenzje

Wojenni bracia
— Piotr ‘Jaki’ Jakielarz

Tegoż autora

Kulawe Smocze Kule
— Szymon ‘Raptor’ Siesicki

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.