EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Nienawistna ósemka |
Tytuł oryginalny | The Hateful Eight |
Dystrybutor | Forum Film |
Data premiery | 15 stycznia 2016 |
Reżyseria | Quentin Tarantino |
Zdjęcia | Robert Richardson |
Scenariusz | Quentin Tarantino |
Obsada | Channing Tatum, Samuel L. Jackson, Kurt Russell, Walton Goggins, Jennifer Jason Leigh, Tim Roth, Zoë Bell, Michael Madsen |
Muzyka | Ennio Morricone |
Rok produkcji | 2015 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 187 min |
Gatunek | western |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Jedyna taka mitologia |
EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Nienawistna ósemka |
Tytuł oryginalny | The Hateful Eight |
Dystrybutor | Forum Film |
Data premiery | 15 stycznia 2016 |
Reżyseria | Quentin Tarantino |
Zdjęcia | Robert Richardson |
Scenariusz | Quentin Tarantino |
Obsada | Channing Tatum, Samuel L. Jackson, Kurt Russell, Walton Goggins, Jennifer Jason Leigh, Tim Roth, Zoë Bell, Michael Madsen |
Muzyka | Ennio Morricone |
Rok produkcji | 2015 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 187 min |
Gatunek | western |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
a wedlug mnie najlepszy film Tarantino od czasu Pulp Fiction, i najlepszy film od jakichs osmiu miesiecy, to taki spaghetti western z motywami z horroru klasy b, najlepzy western od czasow Bez przebaczenia, czuc radosc kina, po prostu Mistrz,
dawno nie mialem takej frajdy w kinie.
„Czy przeszczepiając człowiekowi mózg świni, będzie on jeszcze człowiekiem czy już świnią?” – zdanie wypowiedziane przez jednego z nastoletnich bohaterów „Monstera” spokojnie mogłoby posłużyć za oś scenariusza w filmie Davida Cronenberga.
więcej »Przyznaję, że filmowymi ekranizacjami powieści Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” zająłem się nie „po bożemu”, bo od końca. Najpierw przedstawiłem pięcioodcinkowy miniserial z 1978 roku, a dopiero teraz zabieram się za nakręconą dwie dekady wcześniej dwuczęściową kinową epopeję autorstwa Rafaiła Perelsztejna.
więcej »Z zainteresowaniem obserwujemy, jak rodzeństwo MacLeanów niezależnie od siebie poznaje prawdę o Krypcie 31. A choć obecna sytuacja Lucy i Norma wygląda zupełnie inaczej, to każde z nich staje przed trudną decyzją. Kolejnych cennych wyjaśnień dotyczących działalności Vault-Tec dostarczają zaś widzom wspomnienia Coopera Howarda.
więcej »Nurkujący kopytny
— Jarosław Loretz
Latająca rybka
— Jarosław Loretz
Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Szalone lata 60.
— Piotr Nyga
Esensja ogląda: Maj 2013 (3)
— Sebastian Chosiński, Grzegorz Fortuna, Jakub Gałka, Kamil Witek
Esensja ogląda: Maj 2013 (2)
— Miłosz Cybowski, Ewa Drab, Gabriel Krawczyk, Kamil Witek
Esensja ogląda: Luty 2013 (Kino)
— Miłosz Cybowski, Gabriel Krawczyk, Alicja Kuciel, Konrad Wągrowski
Wściekły pies
— Grzegorz Fortuna
Esensja ogląda: Styczeń 2013 (Kino)
— Sebastian Chosiński, Miłosz Cybowski, Piotr Dobry, Jakub Gałka, Anna Kańtoch, Alicja Kuciel, Beatrycze Nowicka, Agnieszka Szady, Konrad Wągrowski
Podoba mi się, jak kręcisz filmy, chłopcze
— Ewa Drab
SPF – Subiektywny Przegląd Filmów (10)
— Jakub Gałka
Daj się uwieść obliczu żydowskiej zemsty
— Konrad Wągrowski
Gaz do dechy
— Kamil Witek
Polska nie musi wstawać z kolan, za to może wstać z kanapy
— Piotr Dobry
Człowiek z rozgoryczenia
— Piotr Dobry
„Love Story” w wykonaniu Patryka Vegi
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski
Uśmiech, proszę!
— Piotr Dobry
Komiksy i klozety, czyli jedna z najmądrzejszych bajek roku
— Piotr Dobry
Koniec niewinności
— Piotr Dobry
Walka żywiołów
— Piotr Dobry
Wszyscy jesteśmy Patersonami
— Piotr Dobry
Tam, gdzie diabeł mówi dobranoc
— Piotr Dobry
Magia i mózg
— Piotr Dobry
Za długie, przeładowane nic nie wnoszącymi dialogami i slapstickową przemocą i kompletnie pozbawione zaskoczenia w, pożal się Boże, finale. Do tego, niestety, bardzo wtórne względem poprzednich obrazów QT, który zresztą od lat mniej albo bardziej udanie kręci ten sam film. Wszystko to by się jakoś dało przełknąć - ale nie przez 3 godziny teatru telewizji na podstawie zapomnianej powieści Agathy Christie. Katarsis następuje w momencie gdy się wstaje z fotela, masując obolały zadek.