Wieża Nocnego Kła od dawna stała samotna w cieniu zboczy stromego wąwozu. Ta wysoka kamienna budowla przypomina kolosalny kieł zaginionej mitycznej bestii. Niegdyś była siedzibą gorliwych (…)
Świat się zmienił, niektórzy twierdzą, że się przebudził
Magia powróciła na świat. Elfy, krasnoludy, orkowie i trolle przybrali swoje prawdziwe postaci. Stwory z dzikich ostępów także uległy (…)
Mroźne, nieznające litości Srebrne Marchie nawiedzane przez złośliwe smoki, hordy orków oraz inne dzikie stworzenia obiecują ukryte bogactwa oraz przerażające niebezpieczeństwa śmiałkom na tyle (…)
Jaki koszmar trapi mieszkańców Ossington? Kim jest nieumarły jeździec, nawiedzający drogę, który nie pozwala nikomu opuścić wioski? Dlaczego dzikie elfy mordują mieszkańców za pomocą strzał o (…)
Czy ośmielisz się podróżować po tajemniczych zakątkach Świata Mroku? Podróżować do tych zakazanych miejsc, gdzie nawet wampiry boją się chadzać. Stąpać po eleganckich salonach europejskiej (…)
Z Naszych Archiwów…
Praca Narratora nie kończy się nigdy. Lecz kilka pomocnych tabel, tajemnic i ściągawek może uczynić jego (lub jej) życie o wiele łatwiejszym.
Na Twój Stół: (…)
Wampir Maskarada – gra fabularna, od kilku lat będąca najlepiej sprzedającym się systemem na świecie. Świat Wampira to gotycko-punktowa wizja świata, świata mroku. Zewnętrznie nie różni się on (…)
Nie jest toodrzucenie śmierciani tchnienie życia. Oto jest pieśń żałobna,muzyczne interludiummiędzy życiem a śmiercią,oto jest Requiem,jedyne, co nam (…)
Utraciliśmy nasz raj –ZNISZCZYLIŚMY go własnymi rękomaroznieśliśmy na naszych kłach i pazurach.Przez to zostaliśmy ODRZUCENI.
SKRYWAMY SIĘ wśród ludzkiej trzody,nosząc (…)
Legendarni zbrojmistrzowie służą teraz nikczemnemu władcy i jego mrocznym celom. Ich młoty dzwonią o kowadła, by odtworzyć straszliwą broń, która została zniszczona dawno temu. Kiedy ważą się (…)
Siły natury przetrwają każdą burzę
Barbarzyńcy, druidzi i tropiciele to potężni oraz szlachetni obrońcy ziem nieujarzmionych przez cywilizację. Ta książka pomoże wam dodać kolorytu najbardziej (…)
Bez względu na to, czy jest kapłanem, plebejuszem, czarodziejem czy wojownikiem, niemal każdy mieszkaniec Krain składa hołd przynajmniej jednemu bóstwu opiekuńczemu. Niektóre z tych boskich potęg (…)