Niezbędnik Gracza to przydatne uzupełnienie Księgi Zasad Warhammera.
Wewnątrz znajdziesz 50 gotowych do wykorzystania Kart Bohatera, 20 Kart Zaklęć oraz krótką broszurę, która zawiera (…)
Przygoda „Noc Krwi” została pierwotnie napisana dla pierwszej edycji WFRP i opublikowana w numerze 87 magazynu „White Dwarf” w marcu 1987 roku. Szybko zyskała popularność wśród fanów, w związku (…)
Kiedy dochodzi do inwazji orków na Piscinę IV, 3. kompania Mrocznych Aniołów wierzy, że zagrożenie jest minimalne. Pomimo ciągłego napływu świeżych sił nieprzyjaciela, ich dowódca, kapitan Belial (…)
Jesteś Samotnym Wilkiem – ostatnim z Lordów Kai. W twojej ojczyźnie szaleje zacięta wojna, gdy nikczemni Mroczni Władcy z zachodu rozpoczynają oblężenie stolicy.
Król wysłał cię w (…)
Odcięty od potęgi Imperium przez Wielką Wyrwę i oblężony ze wszystkich stron przez wydostające się ze szczeliny w rzeczywistości demoniczne siły system Gilead pozostaje bastionem wiary w (…)
Wkroczenie do Starego Świata, przesiąkniętego podstępem, machinacjami i walką o władzę, nie jest zadaniem dla osób o słabym sercu – nawet jeśli masz cenionego mentora, który poprowadzi cię przez (…)
Trwa wojna o Światy Sabbat. Komisarz-pułkownik Ibram Gaunt powraca z piekielnie trudnej misji na tyłach wroga i przekonuje się, że jego regimentu już nie ma. Żołnierze z Tanith zostali (…)
Jesteś Samotnym Wilkiem – ostatnim z Lordów Kai. Na południu twojej ojczyzny rozciąga się bogata choć odległa prowincja górnicza Ruanon. Gdy nagle ustają regularne dostawy złota, Król wysyła (…)
Podczas Święta Pamięci mieszkańcy Świetlistej Włóczni zbierają się, by wspominać ofiary Nekrowstrząsu. Jednak gdy mieszkańcy opłakują zmarłych, niespokojne duchy ponownie powstają, by przejąć (…)
W czasie Hexensnachtu, gdy odchodzący rok budzi zmarłych, wzywając ich z nieoznaczonych grobów oraz niepoświęconych miejsc spoczynku, tylko przeklęci i potępieni opuszczają domostwa. (…)