Data wydania:
6 czerwca 2023
Wydawca:
Rebis
ISBN:
978-83-8338-014-8
Cena:
59,90
Niniejsza książka zawiera opowiadanie „Licencja” oraz powieść „Love & Hate”.
Koniec XXII wieku, Warsaw City.
Torkil Aymore, absolwent Uniwersytetu Medycznego Warsaw City, sprzedawca (…)
Data wydania:
7 czerwca 2023
Wydawca:
Rebis
ISBN:
978-83-8338-747-5
Cena:
44,90
Niniejsza książka zawiera opowiadanie „Licencja” oraz powieść „Love & Hate”.
Koniec XXII wieku, Warsaw City.
Torkil Aymore, absolwent Uniwersytetu Medycznego Warsaw City, sprzedawca (…)
Data wydania:
24 maja 2004
Wydawca:
superNOWA
ISBN:
83-7054-165-8
Cena:
26,50
Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, (…)
Zbiór trzynastu wizjonerskich opowiadań, w których Martin Ann przedstawia niepokojącą, bo prawdopodobną, wizję przyszłości, w której ludzkość jest podzielona – jedni żyją w realium, inni (…)
Data wydania:
4 października 2016
Wydawca:
Rebis
ISBN:
978-83-8062-079-7
Cena:
34,90
Pierwsza część 5-tomowego cyklu „GAMEDEC”.
„Detection Ends Case”, zwykł był mawiać Sam Hawthorne, jeden z najlepszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat (…)
Data wydania:
5 października 2016
Wydawca:
Rebis
ISBN:
978-83-8062-763-5
Cena:
29,90
Pierwsza część 5-tomowego cyklu „GAMEDEC”.
„Detection Ends Case”, zwykł był mawiać Sam Hawthorne, jeden z najlepszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat (…)
Data wydania:
7 września 2021
Wydawca:
Rebis
ISBN:
978-83-8188-339-9
Cena:
39,90
Pierwsza część 5-tomowego cyklu „GAMEDEC”
Gamedec. Game Detective.
Zawód popularny pod koniec XXII wieku. Mówią, że to profesja bez perspektyw. Ale są tacy, którzy ją wybierają, odrzucając (…)
Data wydania:
28 marca 2006
Wydawca:
superNOWA
ISBN:
83-7054-179-8
Cena:
27,50
WEJDŹ W SIEĆ. BOISZ SIĘ?
GRA NABIERA TEMPA.
Kończy się XXI wiek. Ludzie żyją w miastach-klatkach oddzielonych od agresywnego ekosystemu barierami ABB.
Koncerny produkujące realne dobra (…)
Data wydania:
12 stycznia 2015
Wydawca:
Storybox.pl
ISBN:
978-83-7927-231-0
Cena:
21,90
Wirtualne światy sensoryczne zostają zdestabilizowane, zagrożona jest egzystencja wszystkich Homo virtual, gdyż przebywanie w sieci przestaje być bezpieczne. Organicy i zoeneci posiadający (…)
Data wydania:
18 kwietnia 2017
Wydawca:
Rebis
ISBN:
978-83-8062-149-7
Cena:
37,90
DRUGA CZĘŚĆ PIĘCIOTOMOWEGO CYKLU „GAMEDEC„
Rok 2199. Rozwój świata przyspiesza. W sieci pojawiają się wirusy, których celem stają się zoeneci. Ataki są tak gwałtowne, że Torkil Aymore (…)