Headhunter: RedemptionJuż 16 września do rąk polskich graczy trafi długo oczekiwana kontynuacja przygód gliniarza Jacka Wade’a, rozgrywająca się w futurystycznej rzeczywistości i 20 lat po wydarzeniach części pierwszej.
Adam KrompiewskiHeadhunter: RedemptionJuż 16 września do rąk polskich graczy trafi długo oczekiwana kontynuacja przygód gliniarza Jacka Wade’a, rozgrywająca się w futurystycznej rzeczywistości i 20 lat po wydarzeniach części pierwszej. Akcja gry rozgrywa się w świecie ogarniętym całkowitym chaosem, gdzie ludzkość została zdziesiątkowana za sprawą pandemii straszliwego wirusa zwanego „Krwawą Mary”, a wszelkie dawne struktury społeczne i prawne rozsypały się w pył. Niczym w wellsowskim „Wehikule czasu” powstały dwie odizolowane od siebie kasty: elita władzy czyli Góra (Above) - żyjąca w stechnicyzowanym mieście kontrolowanym przez potężne media i korporacje - oraz Dół (Below), kryminaliści i wyrzutki, zesłani, by wegetować w skażonej strefie. Jakby tego było mało, owa przyszłość nawiedzana jest przez wielkie katastrofy ekologiczne, przede wszystkim trzęsienia ziemi. W takim piekle przyszło właśnie żyć, niemłodemu już, Wade’owi, który wciąż usiłuje stać na straży porządku, wykonując swe rutynowe policyjne obowiązki. Pewnego jednak dnia samotny wilk ratuje od zsyłki młodą dziewczynę (która sama siebie nazywa Leezą X) i szkoli ją do wykonywania niebezpiecznego zajęcia łowcy głów. Los sprawi, iż to tej dwójce przyjdzie poznać największe sekrety nowej rzeczywistości i podjąć walkę o ocalenie nie tylko własnego życia... Autorzy z japońskiej firmy Aruze (ze stajni Segi oczywiście) obiecują znaczny postęp w stosunku do pierwowzoru, tak pod względem graficznym, jak i mechanizmów rozgrywki. Kierować mamy - niezależnie od siebie i w różnych misjach - dwójką postaci, które przy dźwiękach orkiestrowej ścieżki dźwiękowej będą się skradać, walczyć przy użyciu wielu broni i ścigać na motocyklach przyszłości. Zapowiada się intrygująco, aczkolwiek niełatwo będzie pokonać poprzeczkę wysoko zawieszoną przez pierwszego „Headhuntera”. Rodzimym dystrybutorem wersji na PlayStation 2 jest CDProjekt, który niestety za anglojęzyczną grę z okładką i instrukcją w języku polskim życzy sobie prawie 260 złotych (cena sugerowana). Na szczęście niektóre sklepy, zwłaszcza internetowe, już zapowiadają, że będą sprzedawać tytuł ten o kilkadziesiąt złotych taniej. Natomiast oficjalnego wydawcy wersji iksboksowej wciąż w naszym kraju brak. 9 września 2004 |
Rzetelny, terminowy dostawca wody do firm to oczekiwanie wielu firm oraz organizacji. Jeśli stoisz przed wyborem dostawcy wody mineralnej butelkowanej do firmy i Twoim celem jest zapewnienie pracownikom i klientom świeżej i zdrowej wody, jesteś we właściwym miejscu!
więcej »Od kilku lat w branży IT dało się zaobserwować pewien zastój w zapotrzebowaniu na informatyków i programistów. Wśród osób kształcących się w tym właśnie kierunku spowodowało to niemałą panikę. Czy jest się czego obawiać?
więcej »Przebarwienia na twarzy mogą mieć naprawdę różne pochodzenie. Mogą być wynikiem zarówno działania słońca, jak i zmian hormonalnych, stanów zapalnych, a także niewłaściwej pielęgnacji skóry. Zobacz jak sobie radzić z przebarwieniami.
więcej »Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski
Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski
Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski
Typowe miasto
— Miłosz Cybowski
Gnijący las
— Miłosz Cybowski
Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski
Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski
Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski
Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski
Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski
Życie, śmierć i biologiczny hazard
— Adam Krompiewski
Jackie Chan Adventures
— Adam Krompiewski
Colin McRae Rally 2005
— Adam Krompiewski
Xbox ssie
— Adam Krompiewski
Nowa PlayStation 2
— Adam Krompiewski
Star Wars: Battlefront
— Adam Krompiewski
Wanda and the Colossus
— Adam Krompiewski
IndyCar Series 2005
— Adam Krompiewski
MTV Music Generator 3
— Adam Krompiewski
Radiata Stories
— Adam Krompiewski