WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Imigranci |
Tytuł oryginalny | Dheepan |
Dystrybutor | Solopan |
Data premiery | 13 listopada 2015 |
Reżyseria | Jacques Audiard |
Zdjęcia | Éponine Momenceau |
Scenariusz | Jacques Audiard, Thomas Bidegain, Noé Debré |
Obsada | Jesuthasan Antonythasan, Kalieaswari Srinivasan, Claudine Vinasithamby, Vincent Rottiers, Marc Zinga, Franck Falise, Sandra Murugiah |
Muzyka | Nicolas Jaar |
Rok produkcji | 2015 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 109 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Co nam w kinie gra: Imigranci |
WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Imigranci |
Tytuł oryginalny | Dheepan |
Dystrybutor | Solopan |
Data premiery | 13 listopada 2015 |
Reżyseria | Jacques Audiard |
Zdjęcia | Éponine Momenceau |
Scenariusz | Jacques Audiard, Thomas Bidegain, Noé Debré |
Obsada | Jesuthasan Antonythasan, Kalieaswari Srinivasan, Claudine Vinasithamby, Vincent Rottiers, Marc Zinga, Franck Falise, Sandra Murugiah |
Muzyka | Nicolas Jaar |
Rok produkcji | 2015 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 109 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Polityka taka, jak do tej pory albo doprowadzi do tego, że oni nas zaleją albo, że po pewnej ilości takich "akcji", jak wydarzenia w Paryżu oddolnie uformują się skrajnie nacjonalistyczne ruchy.
Czy są wśród imigrantów ludzie zrozpaczeni, przerażeni i potrzebujący pomocy? Są. Czy są wśród nich lenie liczący na pomoc socjalną? Są. Czy są tacy, którzy planują zanieść wojnę do Europy? Są. Niestety nie ma sposobu, by odróżnić ich od siebie nie popełniając błędów. A bez zdecydowanych działań rządów takie ataki będą się tylko nasilać.
Za powyższy komentarz Beatrycze spokojnie można jej puścić w niepamięć to, że SW ocenia pod względem urody aktorów.
Też jestem sceptyczny co do integracji muzułmańskich imigrantów w Europie.
SW lubię (choć nie do fanatycznej przesady) a aktorzy to swoją drogą. Choć fakt, w hollywoodzkich superprodukcjach lubię oglądać ładne twarze. Tu kończę offtopa.
Nie zawsze zgadzam się z wyborami krytyków z Cannes, ale tym razem jestem jednomyślna. Dobre, mocne ale jednocześnie kameralne kino. Aż czułam ten ból, który ono czuli. Zresztą ja zawsze dość emocjonalnie podchodzę do takich tematów...
Kiedy na ekrany trafiają melodramaty, najczęściej mamy do czynienia z historiami, które zajmują się miłosnymi trójkątami. Tymczasem w uzbeckim dramacie „Wybacz mi” jego scenarzystka i reżyserka Durdona Tulaganowa pokazała… pięciokąt miłosny. Składają się na niego dwie pary małżeńskie oraz samotna kobieta, która stara się owinąć sobie wokół palca młodych mężów.
więcej »„Czy przeszczepiając człowiekowi mózg świni, będzie on jeszcze człowiekiem czy już świnią?” – zdanie wypowiedziane przez jednego z nastoletnich bohaterów „Monstera” spokojnie mogłoby posłużyć za oś scenariusza w filmie Davida Cronenberga.
więcej »Przyznaję, że filmowymi ekranizacjami powieści Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” zająłem się nie „po bożemu”, bo od końca. Najpierw przedstawiłem pięcioodcinkowy miniserial z 1978 roku, a dopiero teraz zabieram się za nakręconą dwie dekady wcześniej dwuczęściową kinową epopeję autorstwa Rafaiła Perelsztejna.
więcej »Nurkujący kopytny
— Jarosław Loretz
Latająca rybka
— Jarosław Loretz
Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Monster
— Kamil Witek
Perfect Days
— Kamil Witek
Czasem myślę o umieraniu
— Kamil Witek
Poprzednie życie
— Kamil Witek
Ślepowidzenie
— Sebastian Chosiński
Umrika
— Sebastian Chosiński
„Tajemnice Bridgend” i „Czarodziejska góra”
— Sebastian Chosiński, Konrad Wągrowski
Jesteśmy waszymi przyjaciółmi
— Sebastian Chosiński
Slow West
— Sebastian Chosiński
Steve Jobs
— Kamil Witek
Suplement filmowy 2019
— Adam Lewandowski, Marcin Mroziuk, Marcin Osuch, Konrad Wągrowski
Egzystencjalizm rewolwerowców
— Konrad Wągrowski
Oto słowo Boże
— Kamil Witek
UWAGA, MILICJA!: Jak własowiec, to musi być bydlę
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben…
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Pięciokąt miłosny
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Płyń, Pavel, płyń!
— Sebastian Chosiński
Perły ze skazą: Los bezprizornego człowieka
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Pecunia non olet
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Zimowy lament w cieniu Jupitera
— Sebastian Chosiński
Jazzowe oblicze noise’u i post-rocka
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Co tam dolary, gdy można zarabiać ruble!
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Wiem, ale nie powiem
— Sebastian Chosiński
Azja jest dla Azjatów
Afryka jest dla Afrykanów
Europa... Europa jest dla wszystkich. A później mamy zamachy, obcinanie głów, gwałcenie kobiet tylko dlatego, że ośmieliły się odsłonić trochę ciała, dzielnice miast do których boi się zaglądać nawet policja, brak choinki w w Święta, by nie urazić wyznawców wszyscy wiemy której religii, zamachy w metrach, na koncertach, na stadionach...
Świat oszalał.