EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Dziedzictwo |
Tytuł oryginalny | Meros [Наследие] |
Reżyseria | Hilol Nasimow |
Zdjęcia | Husan Alijew |
Scenariusz | Hilol Nasimow |
Obsada | Rustam Karimow, Fotih Nasimow, Ojsanem Jusupowa, Islom Alimuhammedow, Gajrat Husajnow, Munawwara Abdułłajewa, Bołtawoj Toszmatow, Ezozamon Nuriłłajewa, Szohzamon Chorijew, Kamron Nasriddinow, Mubinahon Nasriddinowa, Aliszer Akimow, Bobur Ajtbagambetow |
Muzyka | Dmitrij Janow-Janowski |
Rok produkcji | 2021 |
Kraj produkcji | Uzbekistan |
Czas trwania | 90 min |
Gatunek | melodramat, wojenny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
East Side Story: Miłość nie wszystko wybacza |
EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Dziedzictwo |
Tytuł oryginalny | Meros [Наследие] |
Reżyseria | Hilol Nasimow |
Zdjęcia | Husan Alijew |
Scenariusz | Hilol Nasimow |
Obsada | Rustam Karimow, Fotih Nasimow, Ojsanem Jusupowa, Islom Alimuhammedow, Gajrat Husajnow, Munawwara Abdułłajewa, Bołtawoj Toszmatow, Ezozamon Nuriłłajewa, Szohzamon Chorijew, Kamron Nasriddinow, Mubinahon Nasriddinowa, Aliszer Akimow, Bobur Ajtbagambetow |
Muzyka | Dmitrij Janow-Janowski |
Rok produkcji | 2021 |
Kraj produkcji | Uzbekistan |
Czas trwania | 90 min |
Gatunek | melodramat, wojenny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Kiedy na ekrany trafiają melodramaty, najczęściej mamy do czynienia z historiami, które zajmują się miłosnymi trójkątami. Tymczasem w uzbeckim dramacie „Wybacz mi” jego scenarzystka i reżyserka Durdona Tulaganowa pokazała… pięciokąt miłosny. Składają się na niego dwie pary małżeńskie oraz samotna kobieta, która stara się owinąć sobie wokół palca młodych mężów.
więcej »„Czy przeszczepiając człowiekowi mózg świni, będzie on jeszcze człowiekiem czy już świnią?” – zdanie wypowiedziane przez jednego z nastoletnich bohaterów „Monstera” spokojnie mogłoby posłużyć za oś scenariusza w filmie Davida Cronenberga.
więcej »Przyznaję, że filmowymi ekranizacjami powieści Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” zająłem się nie „po bożemu”, bo od końca. Najpierw przedstawiłem pięcioodcinkowy miniserial z 1978 roku, a dopiero teraz zabieram się za nakręconą dwie dekady wcześniej dwuczęściową kinową epopeję autorstwa Rafaiła Perelsztejna.
więcej »Nurkujący kopytny
— Jarosław Loretz
Latająca rybka
— Jarosław Loretz
Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Pięciokąt miłosny
— Sebastian Chosiński
Zeus = Zero. Wielki Zero!
— Sebastian Chosiński
Ciemne chmury nad Anatewką
— Sebastian Chosiński
Ucz się (nieistniejących) języków!
— Sebastian Chosiński
Czy można mieć nadzieję w Piekle?
— Sebastian Chosiński
Wielkie bohaterstwo małych ludzi
— Sebastian Chosiński
Gdy rzeczywistość zastępuje fikcję
— Sebastian Chosiński
Dwie siostry i pamięć o matce
— Sebastian Chosiński
W poszukiwaniu straconego życia
— Sebastian Chosiński
Azerski „bękart wojny”
— Sebastian Chosiński
UWAGA, MILICJA!: Jak własowiec, to musi być bydlę
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben…
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Płyń, Pavel, płyń!
— Sebastian Chosiński
Perły ze skazą: Los bezprizornego człowieka
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Pecunia non olet
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Zimowy lament w cieniu Jupitera
— Sebastian Chosiński
Jazzowe oblicze noise’u i post-rocka
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Co tam dolary, gdy można zarabiać ruble!
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Wiem, ale nie powiem
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Z Beskidów widać Jukatan, Afrykę i Japonię
— Sebastian Chosiński